Skocz do zawartości

Moje 60 l


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem początkującym akwarystą. Ostatnio coś mnie wzięło, aby założyć akwarium z pokrywą. Kupiłem używane akwarium i sprzęt(filtr, grzałka, napowietrzacz i jeszcze kilka innych).

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Później zacząłem urządzać. Kupiłem i wypłukałem żwirek, dekoracje (titanic i korzeń - oczywiście wygotowałem z solą) roślinki( do końca nie wiem jak się nazywają TUTAJ MÓJ TEMAT --> http://forum.superakwarium.pl/pomocy-co-to-za-roslinki-t56410.html ) oraz preparat z żywymi kulturami bakterii. Użyłem go zgodnie z instrukcją na filtr.

Wszystko zalałem wodą (stała ponad 2 dni ) i zasadziłem roślinki.

 

Dołączona grafika

 

Akwarium postawiłem na szafce w rogu pokoju, dlako od okna i kaloryfera.

 

Dołączona grafika

 

W sklepie powiedziano mi, że rybki mogę wpóścić po dwóch dniach. Ja chcę to zrobić po 4. I tu pojawiają się pytania:

 

1. Kiedy wpuścić rybki?

2. Czy zbiornik jest dobrze urządzony?

3. Czy roślinki są OK?

4. Jakie rybki mogą tu mieszkać (myślałem o gupikach i glonojadzie :D )?

5. Czy miejsce na akwarium jest dobre

 

 

Luna: Zmniejszyłam zdjęcia.

Dozwolony rozmiar grafik zamieszczanych na forum to 1024x1024px.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Asem z fizyki nie jestem, ale chyba jest OK

No to będziesz miał doświadczenie jak zbierać szybko wode z podłogi, weź pod akwarium połóż jakąś deskę żeby akwarium nigdzie nie wystawało, bo naprawdę będą problemy.

 

Statek wywal, daj więcej roślin, zmieniłbym to podłoże na ciemniejsze.

 

Ryby wpuść jak dojrzeje, najlepiej po 3 tygodniach, jeśli chodzi o "glonojady", pewnie chodzi o zbrojniki niebieskie, to akwarium jest za małe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach