Cacek Posted February 19, 2013 Share Posted February 19, 2013 Jestem początkującym akwarystą. Ostatnio coś mnie wzięło, aby założyć akwarium z pokrywą. Kupiłem używane akwarium i sprzęt(filtr, grzałka, napowietrzacz i jeszcze kilka innych). Później zacząłem urządzać. Kupiłem i wypłukałem żwirek, dekoracje (titanic i korzeń - oczywiście wygotowałem z solą) roślinki( do końca nie wiem jak się nazywają TUTAJ MÓJ TEMAT --> http://forum.superakwarium.pl/pomocy-co-to-za-roslinki-t56410.html ) oraz preparat z żywymi kulturami bakterii. Użyłem go zgodnie z instrukcją na filtr. Wszystko zalałem wodą (stała ponad 2 dni ) i zasadziłem roślinki. Akwarium postawiłem na szafce w rogu pokoju, dlako od okna i kaloryfera. W sklepie powiedziano mi, że rybki mogę wpóścić po dwóch dniach. Ja chcę to zrobić po 4. I tu pojawiają się pytania: 1. Kiedy wpuścić rybki? 2. Czy zbiornik jest dobrze urządzony? 3. Czy roślinki są OK? 4. Jakie rybki mogą tu mieszkać (myślałem o gupikach i glonojadzie )? 5. Czy miejsce na akwarium jest dobre Luna: Zmniejszyłam zdjęcia. Dozwolony rozmiar grafik zamieszczanych na forum to 1024x1024px. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba90 Posted February 19, 2013 Share Posted February 19, 2013 A akwa jeszcze Ci nie pękło? Ono musi stać całą powierzchnią dna na czymś... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cacek Posted February 19, 2013 Author Share Posted February 19, 2013 Właśnie z tym miałem największy problem . Ale ustawiłem jest równo dałem pod spód gąbkę i ciężkość dałem na środek. Jak na_razie jest OK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba90 Posted February 19, 2013 Share Posted February 19, 2013 No to powodzenia przy zbieraniu wody z podłogi za jakiś czas... Link to comment Share on other sites More sharing options...