Skocz do zawartości

63l Nature z aktywnymi rybkami


jarek_135
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Zbiornik będzie nowy, wszystko do niego będzie kupowane, jest to start z nauką i planami na większy zbiornik.

Fakt, że chcę na razie wszystko względnie tanio kupić.

 

Bardzo podobają mi się akwaria z dużą ilością roślinności, ale nie takie gęste krzaczory, tylko taka delikatna trawka, czasem wyższa, a miejscami meszek, np jedna strona zbiornika z dłuższą trawą nawet pod sufit, do tego jakiś delikatny gęstszy krzaczek. Całość schodząca ze spadem aż po dolinę z meszkiem, trawką itp. Akwarium jasne, mocno oświetlone. Do tego jakiś "kwiatek", w sensie, może jakiś kolor, może w czerwień? Jakiś korzeń, czy też skała delikatna a na niej porośnięta trawa/zieleń...

 

Taki mam klimat na zbiornik, ale teraz rybki. Nie znam się i nie wiem, co do tego pasuje? Wiem, że chciałbym do tego bardzo ruchliwe rybki, koniecznie, jeszcze barwne.

Ze względu na zbiornik rybki małe.

Nie wiem, czy do tego pasuje, ale:

Jakiś gupik pawie oczko, gupik endlera, może neon czerwony ( ten to raczej stateczny, ale ładna ryba ), jakieś inne typy, sugestie, proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pH i GH jest na razie żadne. Zbiornik stoii pusty i wszystko robione od zera. Najpierw czytam, pytam, poźniej robię. To co napisałem wyżej, mi się podoba ale wiem, jakie mam warunki i muszę rozumieć, co to kompromis.

Ogólnie ze światłem to chcę jasny zbiornik ( żadnego Black water itp ), na tyle, żeby roślinki rosły i rybki były zadowolone.

 

Najważniejsze to:

Chcę akwarium z roślinkami z bardzo aktywnymi, kolorowymi rybkami.

 

Ogólnie, jaki to biotop? I wtedy będę szukał, jakie są opcje. ( wolę też więcej rybek, ale małych, niż dwie średnie, chodz i tak dużo ich tam nie będzie. )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem coś takiego. Może być, czy za stare? Jak się komuś podoba, to mam link do większych polskich miast z pomiarami.