Skocz do zawartości

podłoże


Rybień
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam zamiar kupić do 100l żwirek fimy JBL manado. Z początku chciałem shrimpsand ale ja zobaczyłem ile mnie to bedzie kosztowac (shrimpsand - około 200zł, JBL - 70zł...) to zdecydowałem się na manado. Czytałem opinie o tym żwirku i wyczytałem że minus to długie utrzymywanie się mętnej wody (około 2/3 dni) ale tym sie akurat najmniej martwię...

Co wy o im sądzicie?

PS.Jak i czym to odmulacie?, Słyszałem, że zapycha filtry... czy będę miał taki problem z filtrem tetra 700?

pozdrawiam i szczęśliwego nowego roku, dużo małych rybek i zielonych roślin :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem początkującym akwarystą ale zgadzam się z opinią "nie słuchać sprzedawcy"

Mi sprzedawca polecił JBL manado. Okazuje się że nie jest niczym wzbogacone muszę nawozić. Filtra niczym mi nie zapycha ale jest bardzo lekkie, mam wrażenie że się od niego kurzy i osiada mi na roślinkach co bardzo mnie denerwuje. Z tego że jest bardzo lekkie to rybki mogą Ci wyciągać roślinki z podłoża słabo się trzymają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem początkującym akwarystą ale zgadzam się z opinią "nie słuchać sprzedawcy"

Mi sprzedawca polecił JBL manado. Okazuje się że nie jest niczym wzbogacone muszę nawozić. Filtra niczym mi nie zapycha ale jest bardzo lekkie, mam wrażenie że się od niego kurzy i osiada mi na roślinkach co bardzo mnie denerwuje. Z tego że jest bardzo lekkie to rybki mogą Ci wyciągać roślinki z podłoża słabo się trzymają

A co powiesz o tym podłożu ichthyo trophic?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach