Skocz do zawartości

Akwarysta Pyta


SebastianWWA
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , jestem początkującym akwarystą , posiadam akwarium 60 litrów , mam filtr z deszczownicą , grzałkę z termostatem . Byłem w sklepie akwarystycznym w jednej z Warszawskich galerii , sieć sklepów " Kakadu " , pytałem się pana zajmującego się akwarystyką jakie rybki mogę sobie tam wsadzić . Powiedział mi że to zależy wyłącznie ode mnie , dodał tylko że nie mogą to być duże ryby , dlatego też chciałem się tu zapytać co mogę do tego mojego akwarium też wrzucić . Z tego co wypatrzyłem w sklepie to myślałem o :

 

- 4 Gurami ( mozaikowych )

- 8 Danio ( pręgowate )

i także o kilku krewetkach red cherry , tylko zastanawiam się czy Gurami z Danio będą żyły w pokoju ? Proszę o pomoc z góry dzięki :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Michaulex

 

Czyli rozumiem , że się nie nadają. W porządku a jakie ryby byś mi polecał ? Sprawa wygląda tak że na razie były by w takim akwa 60l a potem w sns jakoś w styczniu - lutym 2013 będę zmieniał na 112 , szanuje zwierzęta i nie chcę ich męczyć w 60 więc prosiłbym abyś polecił mi jak mi najwygodniej będzie mi zrobić :) Niestety nie znam pH wody ani twardości wody z kranu :< To poprostu zwykła woda kranowa , mam kilka uzdatniaczy . A może :

 

- 10 neon innesa

- 2 molinezje

- kilka helenek

Może w ten sposób ? Jak będę miał już 112L to będę myślał nad większą obsadą , bo czytałem to ludzie po kilka welonów + neony i gupiki , trzymali w akwariach 25L , a jak czytałem o ich hodowli to wychodzi na to , że to jest coś takiego jak trzymanie cały czas psa na łańcuchu , nie chcę aby moje rybki się tak czuły więc przyjmą każdą krytykę mojego pomysłu i nowe propozycje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Michaulex