crashq3tf Posted October 2, 2012 Share Posted October 2, 2012 Witam, dzisiaj moje rybki danio odbyły tarło. Mam 3 samice i kilka samców, wróciłem teraz do domu i zauważyłem, że jedna samiczka zdechła, czemu?? Nie widzę żeby ikra była gdzieś osadzona na roślinkach , druga samica jest strasznie gruba i ma kołyszące ruchy i odgania inne ryby. Co może być przyczyną zdechnięcia mojej samiczki? :/ Proszę o pomoc, jestem nowy, nie znam się za bardzo na tym wszystkim co i jak, proszę o pomoc. agunia997- A ja proszę o zadbanie o pisownię! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati007 Posted October 2, 2012 Share Posted October 2, 2012 Podaj więcej informacji dotyczących akwarium takich jak litraż,obsada,testy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crashq3tf Posted October 2, 2012 Author Share Posted October 2, 2012 Info: akwa 100l testy wody - nie sprawdzane obsada - danio 6 szt (1zdechło) , 6 razbor klinowych ,2 zbrojniki niebieskie Akwarium mam już 3 miesiąc "do tej pory nic się nie działo wszystko było ok " rosliny - bacopa carolinana, hedyotis salzmanni, alterhanthera roseafolia, hygrophila polysperma, bacopa monnieri, rotala macrandra green, ludwigia repens, hemianthus duży Może jestem troszkę sadystą, ale jak wyciągałem to danio to później jak ją chwyciłem leciutko za brzuch to wyleciała ikra z niej, a ona w akwa pływała nieżywa obok filtra, chyba, że tam utkwiła i zdechła :/ agunia997- Ostrzeżenie za pisownię! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Madk Posted October 2, 2012 Share Posted October 2, 2012 Samce dość mocno podczas tarła ganiają samice. Może ją zamęczyły. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...