Skocz do zawartości

Roślinki do obsady akwarium 63 l


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie ponownie..kolejny tydzień powolnego urządzania akwarium etapami.

Moje, zakupione w jedynym możliwym sklepie w okolicy roślinki nie przetrwały..to znaczy: jedna jeszcze jest drugą chyba zbyt płytko zasadziłam i nie nadaje się juz do niczego. Zakupiłam taki właśnie zestaw:

http://allegro.pl/item579044027_zestaw_ ... atisy.html

Jutro powinien być na miejscu.

Jestem bardzo początkująca, wiec zwracam się z pytaniem: o każdej z tych roślin osobno już przeczytałam na stronie, wygląda na to, ze nadają się do temperatury wody , ale niestety nie wiem, czy całość - jak widać jest ich dość sporo - powinna znaleźć się w 63 litrowym akwarium. Marzę o dość obfitej roślinności, ale nie wiem, czy to nie przesada.

Temperatura akwarium to 25 - 26 stopni.

Mam drobny żwirek porządnie wygotowany, jest ułożony asymetrycznie - od 3-7 cm.

Czy macie może jakieś wskazówki? Odnośnie ułożenia w akwarium, nawozów..Wiem, ze powinnam je poddać kwarantannie - czy pomysł z wodą utlenioną "pasuje" do każdej roślinki?

Za wszelkie sugestie i spostrzeżenia będę bardzo wdzięczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ułożenie roślinek moja droga to już pozostaje w twojej kwestii ja jestem za tym by roślinek było jak najwięcej;] na pewno te największe zasadz z tyłu zbiornika i pozakrywaj nimi cały osoprzęt, a co do reszty to juz Twoje fantazje;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zamierzam oczywiscie zrobić, ale doczytałam sie np., ze mech jawajski trzeba do czegoś przyczepić... No i kwesta ilości - owszem, też chcę dużą roslinność, ale czy 25 sztuk w 63 l to jednak nie przesada? No i kwestia kwarantanny - po ostatniej roślince miałam ślimaki, a nie wiem, czy sposób z wodą utlenioną podany mi przez Kiryska faktycznie nadaje sie do wszystkich roślin. Wolę już teraz pięć razy zapytać bardziej doswiadczonych niż tracic kolejne "żyjątka"..

Odnośnik do komentarza