mynioga1 Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 Hej, Jestem początkujący niemniej udało mi się urchomić filrt co nie było proste, chyba kiepki technicznie jestem. Później zwalczyłem rybią ospę. Wreszcie mam w miarę przejrzystą wodę, czekałem chyba na to ponad miesiąc bo zawsze coś do knociłem m.in. za dużo podmieniałem. Niestety wyłowiłem dwa ślimaki w odstępie ok 1 miesiąca. Boję się zatem inwazji bo akarium funkcjonuje zaledwie dopiero 2. Obsada zbiornika jest następująca: 1 x glonojad złoty weloniasty, 3 x kirys panda 3 x kosiarka 5 x neon inesa 5 x neon czerwony 1 x skalar. Co do kosiarek to mam problem, wiem że ta ryba biorąc pod uwagę jej preferencje woli duże zbiorniki, czy nie oddać ich zatem do sklepu. Czy nie ma u mnie przerybienia. Aha mimo braku doświadczenia stwierdzam, że akwarysytka uczy cierpliwości:). Link to comment Share on other sites More sharing options...
szak123 Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 ja też jestem początkujący choć mam akwa już 5lat ale tyloo rybką jeść dawałem a teraz vto czytam dużo mówie Ci troche posiedzisz na kompie i już będzie lepszy w tym kierunki:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
mynioga1 Posted March 23, 2009 Author Share Posted March 23, 2009 Dzięki za odpowiedź. Ja czytam, czytam pewne wnioski już mam. Korzystam z porad doświadczonych ode mnie bardziej w temacie. Wydaje mi się, że taka obsada może zostać a czas pokaże czy sprawdza się w praktyce. Narazie moje akwarium nie jest takie złe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wielkopletw Posted March 23, 2009 Share Posted March 23, 2009 moim zdaniem skalar jest trochę samotny a dla towarzystwa nie ma zbytnio miejsca chyba powinieneś zdecydować się na jeden gatunek neonków dokup ze trzy kiryski pandy i jak już oddasz skalara to może zakup sobie parkę Ramirezów Link to comment Share on other sites More sharing options...