Skocz do zawartości

Obsada w 126 litrach


Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

Jestem początkujący niemniej udało mi się urchomić filrt co nie było proste, chyba kiepki technicznie jestem. Później zwalczyłem rybią ospę. Wreszcie mam w miarę przejrzystą wodę, czekałem chyba na to ponad miesiąc bo zawsze coś do knociłem m.in. za dużo podmieniałem. Niestety wyłowiłem dwa ślimaki w odstępie ok 1 miesiąca. Boję się zatem inwazji bo akarium funkcjonuje zaledwie dopiero 2.

 

Obsada zbiornika jest następująca:

 

1 x glonojad złoty weloniasty,

3 x kirys panda

3 x kosiarka

5 x neon inesa

5 x neon czerwony

1 x skalar.

 

Co do kosiarek to mam problem, wiem że ta ryba biorąc pod uwagę jej preferencje woli duże zbiorniki, czy nie oddać ich zatem do sklepu. Czy nie ma u mnie przerybienia.

 

Aha mimo braku doświadczenia stwierdzam, że akwarysytka uczy cierpliwości:).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. Ja czytam, czytam pewne wnioski już mam. Korzystam z porad doświadczonych ode mnie bardziej w temacie.

Wydaje mi się, że taka obsada może zostać a czas pokaże czy sprawdza się w praktyce.

Narazie moje akwarium nie jest takie złe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dokupój skalara bo wogóle to nie powinien być w twoim akwarium,ponieważ może zjeśc neonki jak dorośnie.Pamiętaj że zawsze przed kupnem każdej ryby poczytaj jakie musi mieć spełnione warunki i z jakimi rybami można ją czymać.

Pozdrawiam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach