Skocz do zawartości

Dziwne zachowanie Neonów Innesa


DrMietek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

W akwarium hoduję około 10 sztuk neonów. Z tego co wiem są to ryby stadne, które pływają w grupie.

Natomiast u mnie w akwarium każdy neon pływa oddzielnie. Nie pływają w jednej grupie. Gdy wszystkie są

razem są o wiele bardzie efektowne. Jak myślicie jaka może być przyczyna takiego zachowania?

Proszę o informacje.

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem znawcą tylko początkującym akwarystą (3-miesięcznym) i nie chce sie mądrzyć ale powiem jak było u mnie

Ja również mam obecnie 10 neonów (było 14 niestety ospa :( ) i na początku też pływały grupkami góra 3 szt teraz już pływają razem zdarzają się samotnicy ale to czasem tylko. Ja sobie to tak wytłumaczyłam, że moje neonki po prostu musiały sie zaaklimatyzować poznać teren i teraz już znalazły swoje miejsce w akwarium.

One zwykle pływają w jednym miejscu a raczej stoją taką ławicą, pływają po całym akwa gdy je karmię lub tak od czasu do czasu robią zwiad :)

Nie wiem może i u ciebie tak będzie , ale poczekaj aż się wypowiedzą bardziej doświadczeni. Pewnie Admin lub Kasia będą więcej wiedzieć :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pojęcia :?: Być może moje już są odchowane

Ale od wczoraj zaczęłam obserwować moje neonki i one tylko jak stoją (odpoczywają chyba) to tworzą ławicę, wtedy wszystkie 10 razem, a tak pływają właśnie grupkami po 3 , 4 rzadko wszystkie razem

Pozdrawiam :D

 

Jeszcze raz ja