Skocz do zawartości

Co sądzicie o takiej obsadzie baniak 50x50x50 125l


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, jestem początkującym akwarysta.

Dostałem w prezencie baniak, kostkę o wielkości 50x50x50. Dostałem ją z całym osprzętem tzn. filtr zewnętrzny JBL CP 250, oświetlenie, termometr itp.

Problem mam natomiast z obsadą takiego zbiornika gdyż nigdzie nie mogę doszukać się przykładowej obsady do takiej kostki.

Proszę bardziej doświadczonych kolegów i koleżanki o pomoc w dobraniu obsady :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm a nie za mało neonków?? i czy do tego może być jeszcze 6 otosków?? kakadu mi się bardzo podoba ale nie wiem czy może być w takim zbiorniku.

 

Edit:

 

Przejrzałem forum i zdecydowałem się na obsadę, podpowiedzcie mi tylko czy tak będzie ok, mówię o tym samym baniaku 50x50x50cm:

prętnik karłowaty 1+3

otosek 6

kirysek panda 6

i ławica: neon inessa, żałobniczka lub razbora klinowa ( jedynie nie wiem w jakiej ilości je wpuścić do tego akwarium, oczywiście ławica z jednego gatunku będzie złożona)

 

Michał84:Edytowanie i duże litery!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasięgnąłem informacji z forum i do mojej kostki 50x50x50 125l wybrałem taką obsadę, co o niej sądzicie czy coś zmienić:

Prętnik karłowaty 1+3

otosek przyujściowy 6

kirysek panda 6

oraz ławica np. neonki inessa, żałobniczki lub razbora klinowa ( tylko ławica w jakiej ilości???)

 

Michał84:Łączę tematy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm a nie za mało neonków?? i czy do tego może być jeszcze 6 otosków?? kakadu mi się bardzo podoba ale nie wiem czy może być w takim zbiorniku.

 

Kakadu może być.

 

Edit:

 

Neonków 20, żałobniczki 15, razbory 20 sztuk

Ale nie wszytko razem chyba, jedna z tych ławic...

 

Michał84:Ile razy mam powtarzać, EDYTOWAĆ TEMATY!

Ostrzeżenie już leci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość