Skocz do zawartości

kilka modeli :)


LordRamzes
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Piękne...żebym ja umiał taki foty cykać...

U mnie jak możesz zobaczyć to tragedia..

Mam pomysł... :lol:

Zapraszam do mnie, zrobisz mi sesje akwa i wstawię foty na SA:D :idea:

w sumie takie zdjęcia to pestka jestem fotografem marnym ale złośliwi tak mnie nazywają i chętnie pomogę każdemu do zrobienia tych zdjęć użyłem lustrzanki d80 +stara stałka 50 F1,8

 

otworzyłem wbudowaną lampę błyskową ustawiłem korektę ekspozycji wbudowanej na -5 u góry otworzyłem akwarium i umieściłem lampę sb 800 z z dołączonym do niej stofenem centralnie w dół lampa wbidowana błysnęła i uruchomiła sb przez co mamy fajne światło z góry obiektyw przymknięty do f 8 jak pamiętam :) iso 100 oj chętnie Koledze bym zrobił takie zdjęcia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to też zrobisz tylko ustaw w niej korektę lampy na minus (w menu będzie ) ustaw tryb na manualny F ustaw na f8 czas ok 1/100 kup takie coś

 

http://allegro.pl/tumax-dsl20af-do-cano ... 86220.html

 

i tą lampę umieść palnikiem centralnie do dołu (można go odchylić do góry czyli w twoim przypadku lampę dajesz do góry nogami (ktoś ci przytrzyma) i ta czerwona częśc lampy musi widzieć toją lampę z aparatu a palnik od góry na rybki i to cała magia :) potem kosmetyka czyli usunięcie rys ze szkła jasność kontrast i to wszystko :) no i musisz uważać bo takie wyzwolenie lamp ma 1 wadę może od akwarium odbić się flesz z twojej lampy z aparatu misisz na to uważać

, musisz także użyć zoomu na ok 70mm gdyż jeśli będziesz fotografował z bliska bez szerokiego kąta wyjdą zniekształcenia ryby , nic się nie bój ja byłem odsunięty ok 2-3m aha ta lampa niestety nie ma korekty błysku czyli błyska pełną mocą więc jeśli będzie za jasno to albo skróc czas błysku albo bibułę na lampę daj lub papier śniadaniowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji