Skocz do zawartości

Jakie rybki trzymać razem?


Rekomendowane odpowiedzi

W moim akwarium o pojemności 30 L. Mam teleskopa młodego i malutkiego glonojada. Podłoże to kwarcowe kamyczki kolorowe , jest zamek ceramiczny i roślinka sztuczna. Jakie rybki mogę tam trzymać? Jutro planuję kupić grzałkę i welonkę. Akwarium jest prostokątne, po żółwiach, lecz bez szklanego podestu (został oderwany ;))

 

Jestem początkującą akwarystką i jak na razie nie zamierzam rozmnażać rybek.

 

Woda jest uzdatniana przez taki niebieski płyn na bakterie.

 

Z tego co wiem nie mogę trzymać gupików (chyba). W szkolnym akwarium mieliśmy welonki i teleskopy razem z gupikami i ich nie pozjadały. Chodzi mi o to, żeby nie doszło do konfliktów międzyrybkowych. ;)

 

Proszę o szybką odpowiedź bo jutro o 9.00 idę do zoologa..

 

Przydadzą się także wskazówki, będą mile widziane. :)

 

 

Pozdrawiam, Ilona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dno jest szklane, podest był na bocznej ściance doklejony. Ogółem akwarium jest większe, na moje oko.. Tylko tak było na allegro napisane..

 

Już ich nie oddam, bo nie chcą przyjmować, a ryby czuja się dobrze, bo były wcześniej w kuli a mają teraz dużo dużo miejsca... Po za tym przywiązałam się do nich... One nie są duże, na początek takie mi wystarcza, bo mam je dopiero nie więcej niż 3 tygodnie, potem kupie większe, na razie mało kieszonkowego... Już upatrzyłam prawie 100 l... Chodzi mi o jedną, dwie małe rybki.. Nie więcej... Welonki u nas są małe.. Ja będą duże to je sprzedam do innego zoologa. Na razie są malutkie, bo je kupiłam jak miały nie wiem z 2 tygodnie.. Tak około... Glonek ma 3 cm ok., a teleskop 5 cm.

 

Naprawdę, zależy mi na bezkonfliktowym odchowaniu rybek. Koleżanka ma mniejsze i zatłoczone tym "badziewiem" , czyli roślinami sztucznymi i zamkami. Mam już kilku chętnych, częśc oddam do szkoły bo tam mają bardzo duże akwarium, tylko chce je odchować jak są małe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach