Skocz do zawartości

Bojownik a inne rybki ?


natasz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich..

Otoz ze odziedziczylem po koledze akwarium.. postanowilem nie zmarnowac tego i je wykorzystac

Praktycznie wszystko jest juz gotowe.. mam ok.35-40litrowe akwarium, wygotowany zwirek.. cos na styl kamienia-korzenia... roslinki i oczywiscie filtr i grzalke... rozne witaminy i chemie.. teraz czekam az woda sie ustabilizuje..

W sumie za ok. 2 dni chce wpuscic rybki ale ze jestem amatorem.. chcialem sie zapytac o Was o porade...

Mam zamiar kupic bojownika, 2-3 kiryski, glonojada i ewentualnie 6 neonkow.. jak myslicie czy bojownik nie bedzie atakowal innych rybek? czy akwarium nie jest za male na tyle rybek? to glownie moje pytania na ktore oczekuje odp.

 

dzieki

pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam cieszy mnie twoje profesjonalne podejście do akwarystyki i moge ci powiedziec że twój wybór jest jak najbardziej trafny ja jak miałem bojka i neonki czy inne rybki to ich nie atakował tylko pływał przy górnej części przedniej szyby :) powodzenia :D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem ze bojownik lubi roślinki wiec wykreowalem cos takiego :) co sadzicie ?

 

Dołączona grafika

 

 

 

 

 

 

mam nadzieje ze wszystkie rybki znajda cos dla siebie

 

ale jeszcze kilka pytan.. czytalem aby nie wymieniac wody calej.. tylko jakies 20%-30% jak czesto ?

czy mozna jeszcze jakos inaczej sprzatnac odchodzy zamiast myc calego akwarium razem z zwirkiem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wspaniałe myśle że będzie dobrze a co do czyszczenia masz odmulacz? bo to jest tak że zasysa sie powietrze żeby woda leciała i grzebie sie po żwirku żeby odessać muł ale ja używam do tego celu zwykłej rurki gumowej i jest ok. wysysam mniej wiecej 1/4 wody wlewam wcześniej uzdatnioną i po kłopocie a powinnas wode wymieniać co ok. 3-4 tygodnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach