Skocz do zawartości

Pomoc w doborze rozsądnej obsady (zbiornik około 100l)


Bej
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Studiuję to forum od kilku tygodni , i wiele się z niego dowiedziałam. Obecnie posiadam akwarium 45l a w nim 5 samców gupika pawie oczko

Chciałam na poważnie podjeść do akwarystki i za około 2 tygodni planuję jechać na giełdę zwierzęcą i zakupić akwarium około 100l. plus cały sprzęt i wyposażenie, prócz rybek,

ponieważ zbiorniczek będzie dojrzewać umowne 2 tygodnie, może dłużej.( ma mieć wymiary , około 80cm, 35cm, 35cm) Nie chcę popełnić żadnego błędu i stąd moje pytanie odnośnie obsady, czy taka będzie słuszna:

 

8 zwinników czerwonoustych ( jeżeli mogło by być ich więcej to ile)

parka pielęgniczek ramireza

6 kirysków malutkich

 

 

Jeżeli jest taka możliwość , jakie rybki można by było do nich dodać? Czy w planowanym baniaczku mógłby zamieszkać zbrojnik niebieski?

Oczywiście mile widziane są inne propozycje obsady . Oprócz wyżej wymienionych podobają mi się : bystrzyk ozdobny, zwinnik jarzeniec, prętnik karłowaty, kardynałki chińskie , barwiank szmaragdowy bądź czerwonobrzuchy ,miedzik, pielęgniczka kakadu, pielęgniczka żółta , otoski, gupik pawie oczko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serdecznie dziękuję za odpowiedź. Wolałam zaproponować mniejszą liczbę zwinników by nie dopuścić do przerybienia. Jeżeli mogę dać więcej tych rybek to super :D Myślałam jescze nad tym zbrojnikiem niebieskim , ale obawiam się , że akwarium będzie dla niego za małe. I wtedy jak będzie wyglądać obsada? Będę mogła dać kiryski lub otoski ? A co do kubełka , to pomyślę ;)

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.