Skocz do zawartości

Akwarium 375 litrów


Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich forumowiczów, na wstępie chce zaznaczyć że jestem nowicjuszem w dziedzinie akarystyki więc proszę się nie śmiać jak zadam jakieś głupie pytanie. Po wielu latach wreszcie spełnia sie moje marzenie i będe miała własne akwarium. Może to ryzykowne że na sam początek nowego hobby zaczynam od tak dużego ale jak mówie to jest wieloletnie moje marzenie, poza tym mam możliwości pomieszczeniowe więc akwarium będzie niejako ozdobą mojego salonu. Liczę na to że uzyskam wiele cennych porad od doświadczonych forumowiczów bo w sklepie wiadomo że sprzedawca chce sprzedać towar jak najdroższy a nie koniecznie funkcjonalny dla nas. Akwarium mam zamówione do 2 tygodni powinno pojawić się w moim domu więc mam czas na poczytanie i dokupienie potrzebnego sprzętu. Bardzo bym prosiła o porady. Zacznę od tego że moje akwarium chce z wieloma roślinkami i koniecznie z neonkami. Proszę poradzić mi jaki filtr tzn jakiej firmy i jaki symbol będzie najbardziej odpowiedni do tak dużego akwarium z roślinkami, wiem że dobrze dokupić butle CO2-też proszę o rady jaka najlepsza. Wiem że są dostępne w róznych cenach ale czasem ktoś ma mądre rozwiązania aby połączyć funkcjonalnośc nie koniecznie z najwyższą ceną.Bardzo proszę o opinię , wysłucham wszystkich cennych porad :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak na nowicjusza to spora pojemnosc akwarium :)jezeli masz mozliwosc to dobry by byl filtr zewnatrzny.duza ilsc roslin tu na poczatek zamiast CO2 polecil bym ci abys zadbala o dobre oswietlenie.zeby swiatlo mialo odpowiednie barwy dla roslin.a tych neonek to proponowal bym kupic duza ilosc 20-30 sztuk.fajnie bedzie wygladalo takie stadko na tle tak duzego akwarium

 

 

życze powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach