Skocz do zawartości

Welon i neonki


MiLena
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siema,jestem Milena i jestem początkującą akwarystką.Dużo czytałam o welonach i o neonkach innesa.I mam takie pytanie:

Czy mozliwe jest ze welon bedzie mi atakowal neonki?

Bardzo chcialabym miec obydwie rybki w moim akwarium (25 L) i boje sie ze welon bedzie mi gryzl neonmi i inne rybki.Co o tym uwazacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałam o oby rybach dość dużo, i podejrzewam, że welonek może podryzać neonkom ogony, chociaż to się może tyczyć rybek o większych ogonach... A, i ile chcesz mieć tych welonów? Bo nie wiem czy to nie będzie zbyt małe akwarium, i dla welona i dla neonków. Welony potrzebują dużo miejsca do pływania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Welona chciałabym mieć 1 góra 2.Zasięgnełam rady mojej cioci która ma akwarium od 5 lat i też ma welona i neonki i powiedziała mi że jak kupie małego welona (lub 2 małe welony) to nie powinny mi atakować neonków.A neonki kupie tak 6-7 bo narazie kiepsko z gotówka bo duzo wydalam na samo założenie akwarium.Ale tak dzięki za Waszą rade :-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój kolega miał welony i gupiki i od czasu kiedy gupiki zaczęły znikać przestał hodować welonki.

 

Mówisz że jak kupisz małe welonki to nie będa atakować Ci neonków? Do czasu... Pamiętaj że one kiedyś urosną i nie będą takie małe. :)

 

Kilka lat temu kupiłem giętkozęba (miał 2 cm), obecnie ma ok 9. Od początku żył z moimi razborami klinowymi w spokoju. Ale kiedy kilka tygodni temu zauważyłem wieczorem że jedna będzie chyba zdychać (od początku jak ją wpuściłem miała coś z ogonem), nazajutrz nie było po niej śladu. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedys miałem welonki,parke...

kupiłem je jak miały jakies 3cm.

i kupiłem bystrzyka i neonka(byłem początkujacym akwarzystą nic nie wiedziałem o tych rybkach)