Skocz do zawartości

Juwel Rekord 800


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Jestem początkującym akwarzystą i dosyc niedawno kilka dni temu zakupilem akwarium Juwel rekord 800. Cos takiego: http://www.amekon.pl/x_C_I__P_29510318;29510001.html

Posiada wbudowany filtr. I teraz moje pytanie. Czy ten filtr nie napowietrza mi za mocno bardzo mocno gania wodę i porusza moje roslinki za mocno. ma skierowane kolanko w góre to troche mniej ale jak w dół dam to juz cala wode gania. NIe wiem czy do niego mozna zamontowac odmulacz? albo cos takigo zeby były bąbelki np z konara drzewa jakeigos ? Jak to zrobić

 

Prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiscie. W sklepie kameleon w Białymstoku za akwarium z filtrem i grzałka dalem równo 400zł

 

To dodatkowy brzęczyk to co to jest? i w jakiej cenie ewentualnie? chodzi mi jeszce o ten efekt bąbelków z za jakiegos kamienia zeby szły tak do góry. podejrzewam ze to trzeba dokupic szlaufik i tam wsadzic

 

EDIT:

 

POradzcie mi co mam zrobic bo trasznie ten filtr robi zawirowania wody i mi roslinki sie ruszaja mocno tak faluja a róznie koncówke ustawialem. Ma ona to do siebie ze jest gruba ma dosc duza srednice otworu. Widzialem moge dokupic do tego takie koncówke z węzykiem do napowietrzania dodatkowego, ale nie wiem czy moge kupic deszczownie? Ten filtr nie robi babelków i nie widac zeby cos z neigo wylatywalo tlyko strasznie meci mi roslinki

 

PORADZCIE:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak czytalem ale nie ma regulacji na 100% to filtr byl w zestawie razem z akwa to firmy juwel i jest to taki od góry do dołu prostopadłoscain i tam wklada sei pompe wkald i grzałke wszystko w jednym dodam ze on jest przymocowany chyba na stałe tak mi sie zdaje

 

Teraz pytanie czy do wylotu z filtra moge kupic jakis reduktor zeby podłączyc do neigo szlaufik i na koncu nim zamontowac taki dyfuzor co babelki robi, zamontowałbym gdziesz na dnie akwa w podlozu