MateuszD Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 Mam wiele pytań , dostałęm od znajomego 5 glonojadów , mam malutie akwarium (nie znam dokładnych wymiarów ) i tu pierwsze pytanie czy 5 glonojadó to nie zadóżo ? noi z miłom chęciom dokupiłbym jescze pare myślałem o Molinezje z 2 sztuki i z 2 sztuki Neon innesa , noi tu moje następne pytania czy te gatunki mogą być razem ?? i w takich ilościach?? i jeszcze jedno pytanie czy można takie akwarium czymć nakryć?? a wogule jak koszt byłby całego wyposażenie (grzałka , filtr, pompka ,lampa) ?? może znacie jakieś ciekawe gatunki ryb dla początkujących ?? a i jeszcze jedno pytanie czy musi być specjalna lampa czy wystarczy zwykła lampka?? Bardzo prosze o odpowiedzi , bo jestem naprawde początkujący !! Z góry bardzo , bardzo , bardzo dziękuje! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TLB Posted August 28, 2010 Share Posted August 28, 2010 Na taką obsadę akwa 200l to chyba będzie mało... filtr tylko zewnętrzny, oświeltenie min. 0,5W/l Link to comment Share on other sites More sharing options...
MateuszD Posted August 28, 2010 Author Share Posted August 28, 2010 no fakt może zadużo 9 ryb ale jakbym dokupił 2 to miałyby dobrze i nie będom im przeszkadzały glonojady ? nie no 200l to o wiele zdużo ja ma akwariu chyba 50 l Link to comment Share on other sites More sharing options...