Mruszka Posted May 7, 2010 Share Posted May 7, 2010 Witam, jestem początkująca, więc proszę o wyrozumiałość. Akwarium 112l mam od ok 2 miesięcy i rybki wybrałam trochę chaotycznie. Proszę o opinie i rady bardziej doświadczonych kolegów i koleżanki. Moja obsada to: 4 Danio 6 gupików 15-17 neonków simulans 2x glonojad (zbrojniki, ok 3cm, jeden gdzieś zniknął, nie widziałam go od tygodnia - dziwne 4 młodych molinezji -było 5 jedna zginęła w tym samym czasie, co glonojad Może macie jakiś pomysł, co się stało z molką i zbrojnikiem? Z innych rybek podobają mi się jeszcze: Niezwykle sympatyczne kirski Panda lub Julii Bocje Karłowate (przydałyby mi się na ślimaki) Prętniki Karłowate No i Bojowniki (oczywiście samiec) Czy mogłabym mieć któreś z tych rybek? Doradźcie czy nie jest rybek za dużo? Co można by ewentualnie zmienić? Czy mogłabym mieć z 3 krewetki np Amano, czytałam, że są skuteczne na glona krasnorosta, który mi się osiedlił na trawce? Podłoże żwirek, podmiana wody 1/tydzień 20%, filtr z napowietrzeniem, grzałka, 2 świetlówki, ok 10-12 krzaczków różnych gatunków roślinek, 2 średnie korzenie obrośnięte mchem i jeden mniejszy, na którym rośnie Anubias. Link to comment Share on other sites More sharing options...