Skocz do zawartości

Coś "żre" mi rybę


Rekomendowane odpowiedzi

Mam akwarium 65 ltr, nie ustalałem nigdy chemicznych wskażników w nim. Kupiłem jakiś czas temu platke i po kilku dniach a może już od początku zaczeła sie pojawiać na jej boku biała pleśń. Po tygodniu zrobiłem jej kwarantanne z CMF-em bowiem ta biała pleśń ją wyjadała od zewnątrz do środka. Niestety Platka zdechła mi, nie wiedziałem jak jej pomóc poza tym co zrobiłem. Teraz natomiast molinezja żółto-czarna (kotna) jest chora na coś podobnego. Nie ma białej pleśni ale coś ją podżera z boku widać już "dołeczek" względem reszty ciała. Nie wiem co to jest. Jestem początkujący i proszę o wyrozumiałość to mój pierwszy post tutaj. Przeglądałem forum i nic nie znalazłem o podobnej tematyce. Może przeoczyłem to proszę o nakierowanie a także o ewentualne rady. Proszę też pytać to będę udzielał więcej danych bo nie wiem o czym pisać. Dziękuję z góry za czas i próby pomocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uzupełnij te informacje...

viewtopic.php?f=6&t=14640

Jak masz możliwość to daj zdjęcie chorej ryby.

Nie znając parametrów wody nie wiesz, czy jest odpowiednia dla ryb. Nie kupuj więc nowych dopóki nie masz pewności, że w akwarium jest wszystko tak, jak ma być.

A może chociaż temperaturę podasz? To chyba wiesz... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już uzupełniam dane.

 

problem jaki mamy z podopiecznymi oraz zdjęcie chorej rybki: Coś żzera mi molinezję na brzuchuz zewnątrz do środka( jest ona kotna ma wiekszy brzuch)

litraż zbiornika: 65 ltr

napowietrzanie:Mam dobre czasem włączam.

oświetlenie:mam świetlówkę po poprzednim właścicielu i jest dobra, świeci często.

filtracja:Jest 24 na dobę ale miałem dużo ryb i jak przetrzasne kamyki to troszke muli