Skocz do zawartości

Przedawkowanie soli


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Niechcący chyba przedawkowałem sól morską i najpierw rybki pływały przy powierzchni a teraz polegają wszystkie na dnie. Jak można im jeszcze pomóc oprócz podmiany wody?

Akwa 90L

Obsada:

4x Barwniak Czerwonobrzuchy

Podmieniłem 80% wody a soli wsypałem ok. 1/2 opakowania 80 ml (może trochę więcej).

Czy wogule da się je uratować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hodowałem kilka par tego gatunku w 250 l akwarium nigdy żadnej soli nie dawałem a odnosiłem ogromne sukcesy hodowlana 99% przeżywalności narybku i regularne tarła ...... Nie trzeba kombinować.

 

Nie wiem jak to wygląda ale ja bym podmieniał wodę i dal silne napowietrzanie które może nie pomoże ale tez nie zaszkodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak ty tą sól wsypywałeś :o Jestem początkującym akwarystą, ale sądze że powinieneś przenieść gdzieś rybki np: do słoika i wymienić całą wode ;)

jak jesteś początkujący to jeśli nie jesteś pewnien tego co piszesz to nie pisz bo wprowadzasz ludzi w błąd :roll:

Całą wodę ??? :roll:

Brevis ,podmień wodę i zrób jak pisał shadow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wielkopletw ŻE CO ???

Mam spory szacunek dla Twojej wiedzy ale może mi powiesz jak podłączyć filtr RO do Akwarium ??

Chyba że masz na to jakiś patent . Jak się domyślam do akwarium trzeba włożyć pompę która zrobi ciśnienie takie jak w sieci wodociągowej ......Jest to niewykonalne ......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie słyszałem o czymś takim .....Ale jak Ty widziałeś to Oki nie znam się na wszytki ......

Moim zdaniem twój znajomy ma podłączony filtr RO pod sieć i po przefiltrowaniu ta woda trafia do akwarium ............Ale mogę czegoś nie wiedzieć.......... Oczywiście ciekawość każe abyś zrobił zdjęcia takiej instalacji .......Będę bardzo wdzięczny i przyda się to tez innym. To tak tylko na poparcie Twoich słów ..... ;)