Jump to content

RYBKI NA POCZĄTEK


Recommended Posts

Hmm... Mam kilka propozycji:

 

1. 3 samiczki gupika i 1 samczyk (ostrzegam, że w dobrych warunkach szybko się rozmnażają, więc musiałbyś się szykować na to że raz na jakiś czas musiałbyś się pozbywać narybku)

2.Bojownik (samiec)- można stworzyć naprawdę piękne bojownikarium

3.Zrób z tego krewetkarium (wiem, że na pewno chcesz rybki, ale to jest tylko moja sugestia)

Link to comment
Share on other sites

boraras brigttae , drobniczka , gupik , bojownik , krewetki , Cambarellus patcuarensis "Orange" , ślimaki ,proporczykowce - jak by nie patrząc , nie ma małego wyboru

 

oczywiście nie wszystko na raz , napisałem tylko jakie rybki mogą żyć w takim baniaku

Link to comment
Share on other sites

Może napisz jeszcze czy masz jakis sprzęt typu grzałka, filtr?? bo to tez sie liczy jeśli nie masz zadnej z tych rzeczy to zostają bojowniki mozesz kupic samca jezeli nie kupujesz w słoiku tylko z akwarium gdzie sa inne ryby to dokup samice i bedziesz miec ciekawe sceny do ogladania. Ewentualnie zostają gupiki z ktorych po jakims czasie zrobi ci sie stado i nie bedziesz wiedział co z nimi zrobic. :lol: Jezeli nie masz ani filtra ani grzałki to sa te dwa gatunki. Jeżeli masz grzałke i filtr mozesz kupic sobie skalary z dwa góra trzy. pyszczaki(4szt.), welony(2szt). Do tych rybek dokupisz zbrojniki oraz kosiarki na glony i bedziesz zadowolony.

Link to comment
Share on other sites

Może napisz jeszcze czy masz jakis sprzęt typu grzałka, filtr?? bo to tez sie liczy jeśli nie masz zadnej z tych rzeczy to zostają bojowniki mozesz kupic samca jezeli nie kupujesz w słoiku tylko z akwarium gdzie sa inne ryby to dokup samice i bedziesz miec ciekawe sceny do ogladania. Ewentualnie zostają gupiki z ktorych po jakims czasie zrobi ci sie stado i nie bedziesz wiedział co z nimi zrobic. :lol: Jezeli nie masz ani filtra ani grzałki to sa te dwa gatunki. Jeżeli masz grzałke i filtr mozesz kupic sobie skalary z dwa góra trzy. pyszczaki(4szt.), welony(2szt). Do tych rybek dokupisz zbrojniki oraz kosiarki na glony i bedziesz zadowolony.

 

Welony, pyszczaki, glonojady, sklary do 30 litrowego akwarium? Nie, nie ma mowy!

Link to comment
Share on other sites

Może napisz jeszcze czy masz jakis sprzęt typu grzałka, filtr?? bo to tez sie liczy jeśli nie masz zadnej z tych rzeczy to zostają bojowniki mozesz kupic samca jezeli nie kupujesz w słoiku tylko z akwarium gdzie sa inne ryby to dokup samice i bedziesz miec ciekawe sceny do ogladania. Ewentualnie zostają gupiki z ktorych po jakims czasie zrobi ci sie stado i nie bedziesz wiedział co z nimi zrobic. Jezeli nie masz ani filtra ani grzałki to sa te dwa gatunki. Jeżeli masz grzałke i filtr mozesz kupic sobie skalary z dwa góra trzy. pyszczaki(4szt.), welony(2szt). Do tych rybek dokupisz zbrojniki oraz kosiarki na glony i bedziesz zadowolony.

Ty nie masz żadneej wiedzy o rybach. Do 30l chcesz władować skalary pyszczaki i welony to jest istna zupa rybna. Jeśli masz pisać takie głupoty to lepiej nie pisz nic.

Link to comment
Share on other sites

Chodzi mi o wybranie sobie jakiegos gatunku JEDNEGO!! do 30litrowego akwa to napewno bedzie mała liczba rybek... typu pyszczaki(3) welony(2) skalary(2). Nie wiecej. do tego zbrojnik i kosiarki z dwie. mysle ze nie przesada. Ae powtarzam wybrać jeden gatunek!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Pyszczaki nie rosną niewiadomo jak duze..

welony miałem w takim akwa i nie było przepełnienia....

mysle ze to dobra opcja...

 

 

Anija: A ja myślę, że nie masz zielonego pojęcia o akwarystyce !!! I jeszcze raz znajdę takie Twoje POSTY, którę doradzają takie głupoty to dam Ci bana.

Link to comment
Share on other sites

Pyszczaki nie rosną niewiadomo jak duze..

welony miałem w takim akwa i nie było przepełnienia....

mysle ze to dobra opcja...

 

HAHAHA! A Welony ci powiedziały, że im dobrze? Chyba żartujesz, jak piszesz coś takiego to chyba zaraz zaproponujesz... kule...

Link to comment
Share on other sites

Z tego co wiem pisze się [liczba samców]+[liczba samic] - mogę się mylić, ale mam wrażenie, że jest właśnie tak.

 

EDIT No właśnie, więc pan powyżej znowu podaje złe informacje - jak sądzę z własnej niewiedzy.

Link to comment
Share on other sites

30l to za mało dla haremu bojownika

 

jeżeli już tam masz coś wpuścić to bojownika + krewetki (chociaż u mnie bojek je zjadał)

 

 

albo samce gupika np endlera

 

(sama mam takie połączenie krewetki + endlery)

Właśnie z tego co wiem, różnie to bywa. Czasem Bojownik i krewetki żyją w zgodzie, a czasem nie. Nie wiem od czego to zależy.

Link to comment
Share on other sites

Ja bym najpierw kupił trochę roślin dopiero po tygodniu wpuściłbym ryby ja też jestem początkujący ale mam doświadczenie w tym

 

1) gupiki ( najlepiej 2 samiczki 1 samca )

2) mieczyk Hellera odmiana Simpson ( jednego samca !!!!!!!! i 2 samice)

3) glonojada albo zbrojni ka ( 1 lub 2)

4) kiryski sierpowate (ok 4szt)

5) krewetkę red Harry (3)

6) POZDRAWIAM

Link to comment
Share on other sites

Ja bym najpierw kupił trochę roślin dopiero po tygodniu wpuściłbym ryby ja też jestem początkujący ale mam doświadczenie w tym

 

1) gupiki ( najlepiej 2 samiczki 1 samca )

2) mieczyk Hellera odmiana Simpson ( jednego samca !!!!!!!! i 2 samice)

3) glonojada albo zbrojni ka ( 1 lub 2)

4) kiryski sierpowate (ok 4szt)

5) krewetkę red Harry (3)

6) POZDRAWIAM

 

haha , doświadczenie w sadyzmie ? :D ...

 

z tego co podałeś , nadają sie tylko gupiki , i krewetki red cherry ... a nie jakies harry

kirysek niby dorasta do 3cm ale jest stadny i minimalna ilość takich ryb to 6....

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...