Jump to content

Akwarium z Allegro

Recommended Posts

Witam

Jestem początkujący, więc proszę o radę.

Mam świadomość że za marką idzie jakość i tak chcę zrobić z akcesoriami, natomiast samo akwa planuję kupić na Allegro.

Kwestia wymiarów już przedyskutowana, bardziej chodzi mi o jakość produktu.

Zaznaczam że budżet jest głównym kryterium.

Planuje zakup:

Akwa 60x30x40 (72l) od usera PYKO_SC (http://allegro.pl/item820101201_akwariu ... zarna.html)

Filtr: AQUAEL TURBO 350L (czy lepiej dołożyć 15zł i kupić model 650L) ?

Grzałka: z termoregulacja EASYHEATER 100W - AQUAEL

Co Wy na taki zestaw?

Pozdrawiam

A ja znowu powiem że opłaca się z allegro sam niedawno kupowałem i myślałem nad PYKO_SC ale ostatecznie zdecydowalem się na akwamarket.pl akwarium i pokrywa z wromaka dobrze zabezpieczone. reszte wyposażenia tez na allegro kupiłem. Co do filtra to tak jak poprzednik polecam kaskade poprzednio miałem wewnętrzny i kaskada jest o wiele lepsza i wydajniejsza.

Ja mam FZN-3 i jest całkiem cicho. Faktycznie rynienka powinna być zanurzona w wodzie. Ma to jeszcze jeden plus. W tym filtrze jest ona na końcu zagięta do poziomu. Jeśli znajduje się pod powierzchnią wody to strumień kierowany jest poziomo i mocno porusza taflą wody. Poprawia to napowietrzanie i eliminuje film białkowy. Jak miałem ciut mniej wody to spływała ona poziomo w dół nieznacznie poruszając taflę.

Na allegro masz gotowe zestawy do przeróbki oświetlenia ja sam moja przerabiałem i nie ma za bardzo problemu z przeróbką, co do filtra i kaskady polecam Aquael FZN, tobie wystarczy 2 ja osobiście posiadam 3 mam ja niedaleko łóżka i nie narzekam na hałas.

Podsumowując -zaryzykowałem i zakupiłem akwa u PYKO przez neta. Kurier był na następny dzień (UPS) z świetnie zapakowanym akwarium -folia, tektura, styropian, i drewniana skrzynia.

Poza tym filtr, grzałka i odmulacz też z nata i działa prawidłowo.