daniiels Posted November 22, 2009 Share Posted November 22, 2009 Witam Jestem początkujący, więc proszę o radę. Mam świadomość że za marką idzie jakość i tak chcę zrobić z akcesoriami, natomiast samo akwa planuję kupić na Allegro. Kwestia wymiarów już przedyskutowana, bardziej chodzi mi o jakość produktu. Zaznaczam że budżet jest głównym kryterium. Planuje zakup: Akwa 60x30x40 (72l) od usera PYKO_SC (http://allegro.pl/item820101201_akwariu ... zarna.html) Filtr: AQUAEL TURBO 350L (czy lepiej dołożyć 15zł i kupić model 650L) ? Grzałka: z termoregulacja EASYHEATER 100W - AQUAEL Co Wy na taki zestaw? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atreyu Posted November 22, 2009 Share Posted November 22, 2009 Co do allegro i czy warto [moim zdaniem nie] kupować tam akwaria: viewtopic.php?f=33&t=4402 Chodzi ci o jakość, więc zainteresuj się raczej kaskadą lub kubełkiem zamiast tego wewnętrznego. Skróć trochę podpis bo regulamin mówi coś o max 8 linijkach Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abaddon84 Posted November 22, 2009 Share Posted November 22, 2009 A ja znowu powiem że opłaca się z allegro sam niedawno kupowałem i myślałem nad PYKO_SC ale ostatecznie zdecydowalem się na akwamarket.pl akwarium i pokrywa z wromaka dobrze zabezpieczone. reszte wyposażenia tez na allegro kupiłem. Co do filtra to tak jak poprzednik polecam kaskade poprzednio miałem wewnętrzny i kaskada jest o wiele lepsza i wydajniejsza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
daniiels Posted November 22, 2009 Author Share Posted November 22, 2009 Jeśli kaskada to tylko FILTR FZN2 AQUAEL -jednak jedno podstawowe pytanie: da rade koło tego spać? Bo łóżko mam niedaleko Link to comment Share on other sites More sharing options...