Skocz do zawartości

Jak zalozyc filtr zewnetrzny i czy taki bedzie odpowiedni.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem początkującym akwarystą i chciałbym się dowiedzieć czy mógłbym zamontować taki filtr do 112 litrowego akwarium http://allegro.pl/item812685019_filtr_k ... ratis.html .

Wydaje mi się ,że ma dużą pojemność 2000l na godzinę.

I doradźcie mi co zrobić i jaki filtr mam włożyć do 112 l.

I mam też pytanie jak się zakłada filtr zewnętrzny żeby wsadzić rurki do akwarium .

I czy te rurki nie wciągają małych rybek?

Proszę o odpowiedzi bardziej doświadczonych akwarystów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka lampa to nie super cudo i często zbędny "bajer" ;)

Do tego moim zdaniem wyjaławia za bardzo wodę.

Filtry Aquaela o ile pamiętam takie mają... ale jak chodzi o kubełki są lepsi producenci i ze względu na samą lampę ich bym nie brał.

 

Otwory z tyłu ma chyba każda seryjna pokrywa, mogę się mylić - ale nawet jakby ich nie było wycięcie 2ch dziurek to nie jakaś wielka operacja ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak przy podmianach ,że wodę dolewać jak spadnie jej poziom czy jak ?

eh jeszcze raz a powoli ;)

przy obowiązkowych cotygodniowych podmianach przy których podmienia się ok 20% wody, dolewasz tyle aby uzupełnić też to co odparowało, proste ;)

 

Filtrów szukaj odpowiednich pod swój baniak, wcześniej o ile pamiętam miałaś podany jeden.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

search.php

 

5 sekund szukania:

 

viewtopic.php?f=8&t=11334

 

viewtopic.php?f=8&t=12669

 

viewtopic.php?f=8&t=12353

 

Kup tetrę 700 lub jej odpowiednik z JBL-a. A skoro masz około 400pln na filtr to przeszukaj ofertę Eheim-a.Do tego litrażu już też coś spokojnie tam znajdziesz ;) .

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jakbyście mogli mi poradzić z tymi filtrami to lampa UV robi duże znaczenie?