Skocz do zawartości

Problemy z oświetleniem pomocy!!!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem początkującym akwarystą. Posiadam akwarium 54l mam je ok. 1 roku w pokrywie mam zamontowaną jedną świetlówkę philipsa najzwyklejszą i chcialbym ją zmienić na jakąs solidniejszą ponieważ przy tej rybku są bezbarwne. Myślalem nad dołożeniem drogiej świetlówki ale w mojej pokrywie jest to niemożliwe nie mam miejsca na to a narazie na nową pokrywę mnie nie stać.

Chcialbym aby moje akwarium cieszyło oko swym wyglądem oraz by troche roślinki rosły by ich nie zaniedbać.

Byłbym bardzo wdzięczny za doradzenie mi czegoś.

Zastanawiałem się nad PhilipsAquarelle lub Philips 965 lub może Aqua glo (niektórzy polecają a niektórzy odradzają) nie mam pojęcia którą wybracdoeadzcie mi coś, oraz nie wiem czy są one w produkcji T8 15W.

oglądałem również zdjęcia na http://saurama.aqua-web.org/ ale nadal mam wątpliwości

Proszę o pomoc z gory dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszędzie szukałem tych świetlówek i żadnej nie moge znaleść ani 865 ani 965

Poza tym ktora jest lepsza jako świetlówka pojedyńcza??? czy moze obie to praktycznie to samo.

Proszę: http://www.zoolight.pl/product-pol-412-15W-44cm-PHILIPS-Aquasky-965-6500K.html.

 

Co prawda nie są to Philips Master, ale myślę, że też dobre. Właśnie czekam na przesyłkę tej świetlówki oraz wszystkiego co potrzebne do doświetlenia mojego zbiornika (takiego jak Twój). Teraz będzie 2x15W z odbłyśnikami i elektronicznym statecznikiem.

 

965 trochę lepiej oddaje kolory. Myślę jednak, że to widać dopiero w akwariach ze szkła OptiWhite.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tego philipsa znalazłem w necie ale troszke drogi z przesyłką ponad 50zł

No to są dwa wyjścia:

1. Poproś w pobliskim sklepie akwarystycznym lub elektrycznym, żeby sprowadzili Tobie taką świetlówkę.

2. Kupić coś więcej, żeby kilka razy nie płacić za przesyłkę. W moim przypadku, był to komplet oświetlenia.