Krewetex Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 Witam Mam pytanko do akwarystów jak rozmnożyć neona ? jestem początkującym akwarystom wiec pomóżcie proszę!!! z góry dziękuje za udzielenie odpowiedzi.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maziama Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 Teoretycznych sposobów na rozmnożenie neona jest mnóstwo, wystarczy wpisać w google np. "neony innesa rozmnażanie", ale skoro, jak mówisz, jesteś początkującym akwarystą to na twoim miejscu dobrze bym się zastanowiła, bo to nie jest taka prosta sprawa z tymi neonami... Proponuję na początek jakieś "łatwiejsze" rybki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krewetex Posted October 30, 2009 Author Share Posted October 30, 2009 ja mam akwa 25l i mam obsadę 1 bojowniczek 12 neonów 2 krewetki 1 fire red druga przezroczysta nie pamietam jaką ma nazwę Link to comment Share on other sites More sharing options...
GrzesiekK Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 Nie można mieć neonów w takim małym litrażu Może spróbuj lepiej na początek gupiki Link to comment Share on other sites More sharing options...
jano Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 No to mamy problem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krewetex Posted October 30, 2009 Author Share Posted October 30, 2009 a neony to ryby które są z ikry czy żyworodne?? EDIT: Czemu odrazu problem nie zamale akwa mam thx ok mod: edytuj posty !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jano Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 Składają ikrę... zacznij czytać zanim zaczniesz zadawać tu pytania bo zostaniesz "zjedzony" komentarzami... słusznie z resztą. I edytuj posty Link to comment Share on other sites More sharing options...