Jump to content
Sign in to follow this  
TheDivineConspiracy

[27l] Bojownikarium

Recommended Posts

trot Zmieniony aranżyk + miszmasz, którym nie za bardzo się chcę chwalić, ale postaram się to ugłaskać ;)

Socio Ziemia jest osłonięta żwirkiem. Dzięki. Najbardziej bajerancko wyglądają rośliny jak zaczynają wyłazić z akwa ;)

. Jak będziesz zakładał to akwa z samymi mchami to ładowanie ziemi tam nie ma sensu ;).

 

Podobnie jak i baniak 84l aktualki będą w połowie miesiąca ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmiany w akwarium sprowokowały do zmiany tematu z "[27l] LT Azja" na "[27l] Bojownikarium". Szczegóły na dole ;) na razie kilka fotek ;)

27.12.09 Uwielbiane przeze mnie przycinki :D bo jest co grzebać w akwa :D

Dołączona grafika

 

01.01.10 Robione Kaśki-Mei aparatem. Wyszło bardziej żółte, nie wiem być może dlatego że wychwyciło barwę świetlówek, a była to 4x8W-2700K, albo tak ona w tych swoich fotoszopach zamieszała. Stopniowo światełko zostało zmodyfikowane ;):lol::lol: kolejna fotka >>

Dołączona grafika

 

01.06.10 Chłopak daje wyraźe znaki że brak mu dziewuchy :(

Dołączona grafika Dołączona grafika

 

17.01.10

Dołączona grafika

 

18.01.10 Dostawa roślinek i "instalacja" mchu na korzeniu zmusiła do zmiany aranżu :D

Dołączona grafika

 

Dodatkowe info nt. bojownika. Otóż złagodniał i daje krewetkom [w miarę] spokojnie pożyć :] robi tylko na nie czasami przyczajki ;) nie groźne dla nich :)

 

 

Stan na dzień dzisiejszy

Filtracja

Fan Filter 250l/h (będzie kaskadka jakaś;-) )

 

Flora

Cryptocoryna wendti Weinberg

Hygrophila: Corymbosa, polisperma

Wąkrotka białogłowa

Moss: java, flame

Sagitaria

Glossostigma

hmmm i chyba tyle x]

 

Fauna

1 x Bojownik Wspaniały

10 x Krewetka Babulti

 

Nawożenie

Makro , mikro, Easy Carbo

 

Technika CO2

Robim bimbro

 

Oświetlenie

pokolei od ostatniej

18W philips aquarelle (10000K)

8W philips aquarelle (10000K)

8W sylvania grolux (8500K)

8W ? (4000K)

 

Podłoże

Ziemia z dodatakiem torfu, na wierzch żwirek kwarcowy z piaskiem.(czyli tak jak było tak jest :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha :D .. ta skała ŻONDZI :D hahaha , :D

weź ją usuń , a tak , to baniak , no ładny ładny , dla bojka , idealny :P

czy ja widze na dnie glosse ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie no :shock: Akwarium wygląda mi optycznie na co najmniej w granicach 45l-50l, no niezły efekt. A rośliny cuuudooo!.

A o bojowniku to już nie wspomnę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha :D .. ta skała ŻONDZI :D hahaha , :D

weź ją usuń , a tak , to baniak , no ładny ładny , dla bojka , idealny :P

czy ja widze na dnie glosse ?

Wiem że wygląda jak z choinki urwana... Usunę jak korzeń straci wyporność ;p

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i sobie wlazłem z kosiarą wczoraj i gruntowne porządki zrobiłem :)

 

11.02.10r.

Dołączona grafika

 

12.02.10r. - yyyy.... bo bojek nie miał już gdzie pływać

Dołączona grafika

 

Koszenie za mną teraz będzie kilka innych zabiegów pielęgnacyjnych typu rozmieszczenie mchu na korzeniu ;] i inne ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akwarium ładne,wygląda na większe niż 25l,a gdzie jest pokrywa???

Dzięki. Zgadza się , bo to 27l :lol::lol: . Pokrywy nie ma;), słuszna uwaga jest pleksa nad akwa + swietlowki ;p :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie no zmiana jak najbardziej na plus :) przejrzyście się zrobiło i Bojek ma gdzie się poruszac :)

Dobry przykład jak z niewielkiego litrażu zrobic "małe cudo"

 

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie publikowani dotąd mieszkańcy "bojownikarium" (na prośbę kkbkm)

 

05.02.10r. ślimaki - przytulik, zatoczek, stułbia :D

Dołączona grafika

 

05.02.10r- rozdętka

Dołączona grafika

 

02.10r. - jeden z dodatkowych "filtrów" w akwa :)

Dołączona grafika

09.03.10r. - coś z aktualności /widok na lustro wody

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Share this post


Link to post
Share on other sites

dziekuje za znalezienie czasu na napisane postu i zamieszczenie zdjec specjalnie dla mnie.

Podoba mi sie ta stulbia musial bym sobie taka sprawic, to takie malenstwo myslalem ze to bedzie jakies wieksze stworzonko, ale i tak mi sie podoba.

a ten dotatkowy filtr to malza ??? widzialem u nas w zoologicznym babka miala 2 szt. ale nie bylem jakos przekonany...

po za tym bardzo mi sie podoba ta czerwona roslina wyrastajaca ponad lustro wody- masz moze takie zdjecie calego zbiornika jak to wyglada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dziekuje za znalezienie czasu na napisane postu i zamieszczenie zdjec specjalnie dla mnie.

Podoba mi sie ta stulbia musial bym sobie taka sprawic, to takie malenstwo myslalem ze to bedzie jakies wieksze stworzonko, ale i tak mi sie podoba.

a ten dotatkowy filtr to malza ??? widzialem u nas w zoologicznym babka miala 2 szt. ale nie bylem jakos przekonany...

po za tym bardzo mi sie podoba ta czerwona roslina wyrastajaca ponad lustro wody- masz moze takie zdjecie calego zbiornika jak to wyglada.

Jutro zamieszczę kilka dodatkowych fotek całości i kilka wyraźniejszych zbliżeń :)

Zgadza się. Na trzeciej fotce jest małż, jedna z dwóch w tym akwarium.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tedek a ten pstryczek to jest częścią tła?? :D

 

Czy go schowasz jakoś???Bo jak nie to walnij go olejną na zielono chociaż :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tedek a ten pstryczek to jest częścią tła?? :D

 

Czy go schowasz jakoś???Bo jak nie to walnij go olejną na zielono chociaż :mrgreen:

hahaha :D Widać go tylko po większych przycinkach, więc proszę się od mojego pstryczka odpstryczyć :P

 

16.03.10r

Dołączona grafika

Widoczek ogólny zbliżeń nie ma na razie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oj TDC... Podoba mi się to twoje akwarium z bojownikiem! :D Nawet nie wiesz, jak bardzo zmobilizowałeś mnie do tego, żeby się w końcu wziąć za mieszkanko mojego Bojusia :D

Super! I dzięki za inspirację :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

no a mialo byc zdjecie zbiorniczka z wystajaca nadwodka i nie ma ;((( a ja tak czekam i czekam i czekam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie no sąsiad podoba mi się ;) Moje ampułeczki też tu są ;) ??

Ampułeczki od Ciebie są u gupików;). Zastanawiam się nad zrobieniem specjalnego akwa dla nich [ampułek] ;).

Oj TDC... Podoba mi się to twoje akwarium z bojownikiem! :D Nawet nie wiesz, jak bardzo zmobilizowałeś mnie do tego, żeby się w końcu wziąć za mieszkanko mojego Bojusia :D

Super! I dzięki za inspirację :D

Hehehe słowa napędzające do działania również i mnie :)

no a mialo byc zdjecie zbiorniczka z wystajaca nadwodka i nie ma ;((( a ja tak czekam i czekam i czekam

Nadwódka ścięta jak widzisz. Wyrastająca jest stronkę wcześniej.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dołączona grafika

 

Kaskada kipła ;/ [*], więc wrócić trzeba było do wewnętrznego filtra.

 

Na okres tarła dodałem samiczkę. Parka siedzi w krzakach.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:o pięknie :D. Dzięki za inspiracje :D. A tak na marginesie ile ty masz tych baniaków ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma sprawy. Obecne rozmieszczenie krzaków na jakiś czas zostanie nie ruszone.

 

Ile baniaków? Może za dużo, może za mało ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak sprawdzam, czy przypadkiem kolejnego baniaka nie zlikwidowałeś... Uff uspokoiłem się, bo nie. Jest dziko :D Jak u mnie w pracy. Lubię takie baniaki, co nie znaczy, ze sterylnych nie lubię :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×