Skocz do zawartości

Początkujący


Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem nowy w " branży " rybek akwariowych , bardzo chciałbym mieć

rybki . Moje oszczędności pozwalają na zakup nie akwarium nie większego

niż 25 l i ewentualnego wyposażenia . Jest to mój pierwszy kontakt ( jak

już wspomniałem ) z akwarystyką , także zupełnie nie wiem jak zacząć

. Czytając całą masę witryn dowiedziałem się że najlepiej w

akwarium 25 l mieć gupiki . I na takie rybki się zdecydowałem .

Myślę że ze 4 głupiki mogły by być w 25l akwarium . Na razie wiem tylko że w akwarium powinno się znajdować filtr ,

napowietrzacz ,grzałka roślinność i termometr .Jeżeli

moglibyście poświęcić trochę czasu aby mi pomóc byłbym

niezmiernie wdzięczny . Najlepiej by było gdybym miał zpisane wszystkie

" etapy " jakie trzeba wykonać aby zacząć przygodę z akwarystyką . Jak

urządzić im akwarium ? , kiedy samica zajdzie w ciąże co robić ? .

Czyli inaczej proszę o krótkie zapoznanie mnie z akwarystyką .

 

Z góry dziękuje . :D

lemonidas

 

 

 

 

mod: proszę:3. Zarząd forum zastrzega sobie wyłączne prawo do używania czerwonej czcionki. I ostrzeżenie do tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czerwona czcionka jest tylko i wyłącznie dla moderacji i najlepiej nią nie pisać.

 

Etapy zakładania akwarium:

http://www.superakwarium.pl/poradnik-ak ... -id14.html

 

Jak urządzić akwarium.

Czarny żwir bazaltowy lub biały kwarcowy lub ewentualnie piasek.

Żwir nie kolorowy :!: Najlepiej nie ceramiczny,

Do tego korzeń lub duży kamień.

Rośliny, żywe - nie z tworzyw sztucznych.

 

Grzałka z termostatem do 25W.

Napowietrzacza nie.

Filtr koniecznie.

Kiedy samica zajdzie w ciąże to... nie robić nic, w 25l narybek gupika będzie po jakimś czasie problemem tylko ;)

A już najlepiej jakbyś tam trzymał same samce ;)

 

Taka mantra akwarystyczna którą powtarzam milion razy:

-Akwarium musi dojrzewać bez ryb 2 tyg.

-Wodę podmieniamy co tydzień 10-20%