Skocz do zawartości

[54l] ogólne


mloda0802
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Akwarium (start kwiecień 2009):

Pojemność: 54 litry

Wymiary: 60x30x30cm

Filtracja: HAILEA HL-BT400

Oświetlenie: diversa T8 15W

Ogrzewanie: HAILEA CB-8300 50 W

 

Obsada:

1 x Bojownik

8 X Molinezja Ostrousta (5 samców, 3 samice)

3 X Mieczyk Hellera (2 samców, 1 samica)

2 x Gupik (samiec i samica)

2 x Zbojnik Złoty

7 x Neon Inessa

1 x Cierniooczek Myersa

1 x Kiryśnik Czarnoplamy

 

Rośliny:

Cryptocoryna becetti

Echinodorus Lena

Echinodorus major

Echinodorus Reiner's Felix

+ 2 rośliny których nie znam nazw

 

Dekoracje:

- korzeń

- kamienie

- tło

 

Plany:

- zmiana podłoża na czarne, tylko nie wiem jeszcze jakie byłoby odpowiednie

- obsada ryb pomniejszona co najmniej o molinezje, z dwóch wyszło 8 :/

- więcej roślin

 

Oczywiście wszystko w swoim czasie, jestem początkująca i na razie funduszy brak.

Pozdrawiam i czekam na szczere motywujące komentarze :)

PS. Przepraszam z góry za jakość zdjęć, nie jestem profesjonalistką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:shock: Co to za obsada ?! Wybacz mi szczerość ale akwa słabiutkie ... mało roślin, fototapeta, filtr niezamaskowany, jasny żwirek ;/

 

1 x Bojownik OK

8 X Molinezja Ostrousta (5 samców, 3 samice) Nie nadaje się do litrażu, zbut dużo osobników

3 X Mieczyk Hellera (2 samców, 1 samica) Nie nadaje się do litrażu

2 x Gupik (samiec i samica) Powinien być harem

2 x Zbojnik Złoty nie nadaje się do litrażu

7 x Neon Inessa Ok możesz dokupić z 3 szt

1 x Cierniooczek Myersa Ryba stadna poza tym ok

1 x Kiryśnik Czarnoplamy Absolutnie nie do tego litrażu

 

Co do akwa. Jeśli nie masz możliwości dołożenia świetlówki to chociażby zmień ją na akwarystyczną, dla roślin. Dokup cryptocoryny i może żabienice. Możesz dać także jakieś mchy (np. jawajski ) Koniecznie zmień obsadę i tło. Zamaskuj cały sprzęt ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach