Skocz do zawartości

Nowe akwarium 60l - proszę o opinie


vata
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich mniej lub bardziej zapalonych akwarystów, jestem początkującym posiadaczem akwarium 60 litrowego, które niespodziewanie otrzymałem w czwartek. Wczoraj zakupiłem żwirek ok. 3-4 mm, 4 niezbyt duże roślinki ( ciężko mi jest powiedzieć jakie gatunki, według sprzedawcy niezbyt wymagające ) i zalałem zbiornik. Filtr mam Aquael Fan-1, grzałka Weipro 50 W, oświetlenie jedna świetlówka w pokrywie (15 W ).

 

Od dwóch dni czytam Wasze forum i zdaję sobie sprawę, że rybki najwcześniej mogę zakupić za 2-3 tygodnie, jednak już teraz chciałbym prosić o pomoc w ustaleniu obsady, wstępne moje ustalenia wyglądają następująco:

 

1. płatki 1+2

2. molinezja ok. 5

3. neon innesa ok.7-8

4. Bocja ok.5-6

5. Miedzik ???

 

Proszę doświadczonych akwarystów o opinię, ewentualne inne propozycje ( jestem otwarty na wszystko ).

 

Pozdrawiam

Vata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. płatki 1+2

2. molinezja ok. 5

3. neon innesa ok.7-8

4. Bocja ok.5-6

5. Miedzik ???

 

 

Platki mogą być, molinezje za duże, Neony ok. (dodaj jeszcze kilka, żeby było ok. 10-15sztuk), bocja raczej nie, a miedziki bym sobie darował.

 

Co do roślinek, to wklej fotki. Może ktoś rozpozna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za szybką odpowiedź ;) Bocję miałem na myśli karłowatą, ale jeśli się nie nadaje to nie będę niepotrzebnie męczył ryb. Jeśli molinezje są za duże to co proponowalibyście mi w zamian ( zależy mi na ubarwieniu czarnym lub żółtym ). Dlaczego miedziki sobie darować.

Jak już wcześniej pisałem jestem otwarty na propozycje.

 

Pozdrawiam

Vata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

1. płatki 1+2

2. molinezja ok. 5

3. neon innesa ok.7-8

4. Bocja ok.5-6

5. Miedzik ???

 

 

bocja raczej nie