firewoman Posted October 2, 2009 Share Posted October 2, 2009 Mam 58l baniaczek. Jutro oddaję ryby, które sa za duże i zostają mi kiryski: 5 szt (3 pstre, 1 Sterbai, 1 nieokreślony) - wiem, że mix ale trzymaja się razem i tak juz zostaną Planowana przeze mnie obsada to: 1. kirysków - 5szt neonek -10szt - czy moge dac więcej? gupik 2+4 2. kirysków - 5szt neonek -10szt - czy moge dac więcej? pielęgniczka ramireza - 1+1 3. kirysków - 5szt neonek -10szt - czy moge dac więcej? bojownik - 1+2 Czy te warianty sa poprawne? Czy mogę dodać cos jeszcze? Do tego chciałabym żabke - karlika czy mogę mieć chociaż 1szt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
anija277 Posted October 2, 2009 Share Posted October 2, 2009 ja stawiam na 2 obsadę ramirezki są cudne ! neonów możesz dać 15 szt nie znam się na żabkach więc się nie wypowiadam Link to comment Share on other sites More sharing options...
jucha Posted October 2, 2009 Share Posted October 2, 2009 Fajerka odradzam ręcami i nogami karliki. Będziesz się ich szybciej pozbywać niż je kupisz. A jeśli śpisz w tym samym pokoju co będzie żaba to będziesz ją przeklinać po wsze czasy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
firewoman Posted October 2, 2009 Author Share Posted October 2, 2009 jucha, czemu odradzasz karliki? akwa stoi w saloonie więc ew. odgłosy chyba nie będą przeszkadzać... "chyba" bo nie wiem jak są głosne. Czy to jedyny powód ich odradzenia? Link to comment Share on other sites More sharing options...