ddm Posted January 2, 2009 Share Posted January 2, 2009 witam właśnie zabieram się do założenia pierwszego w życiu akwarium. nie mam żadnego doświadczenia w tym temacie. dużo czytam- ale nie chcę popełnić dużych błędów- więc pytam: Czy mogę w jednym zbiorniku (60L) umieścić nast rybki: gupiki, mieczyki, molinezje, brzanki, kosiarkii np jednego bojownika?? za niewiedzę przepraszam:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
wielkopletw Posted January 2, 2009 Share Posted January 2, 2009 zależy po ile sztuk każdego gatunku - jednakże kosiarki odpadają molinezje raczej też jeszcze jedno - brzanki mogą obgryzać płetwy gupikom więc też się raczej nie nadają reszta ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
shaniqa10 Posted January 2, 2009 Share Posted January 2, 2009 4 xgupiki 3 xmieczyki 3 xmolinezje ( czemu nie ??) 2 xkiryski zamiast kosiarek 1 xzbrojnik 6 x neonki Inessa Bedzie chyba ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
ddm Posted January 2, 2009 Author Share Posted January 2, 2009 dzieki za szybkie odpowiedzi! czy zamiast neonków moge umieścić kardynałki? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrycja Posted January 2, 2009 Share Posted January 2, 2009 raczej tak Kirysek - rybka stadna. Więc tak może z 5 ich mógłbyś wsadzić. Ale po co pchać 3 takie rybki, 3 takie i 5 takich??? Nie ładniej będzie np. postawić na kardynałki jeśli chcesz? Przykładowo 10 x kardynałek 5 x kirysek spiżowy I miodzio. Ale to Ty decydujesz :] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maja_dm Posted January 2, 2009 Share Posted January 2, 2009 molinezje, mieczyki ,kosiarki się nie nadają daj 12 kardynałków chińskich 6 szt Bystrzyka parańskiego do tego 5 małych kirysów na dno i będzie dobrze Link to comment Share on other sites More sharing options...