Dama Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 Witam wszystkich Za powtórzenie tematu z góry przepraszam... To już będzie mój drugi post:) chciałbym się dowiedzieć od jakiegoś doświadczonego akwarysty jak stworzyć dobre akwarium 112l chodzi mi o: 1. Chciałbym do niego jak najbardziej kolorowa obsadę plus rybki czyszczące 2. chciałbym wiedzieć jaki żwirek kupić?? i ile go potrzeba by zrobić 6cm podłoże?? 3. filtr jaki przewidziałem to aqua el fzn3 czy jest on odpowiedni?? 4. prosiłbym o dobranie jak najmniej wymagających roślin ( nie chce przerabiać obudowy) 5. czy grzałka 100 wat starczy?? (w pomieszczeniach przez cały rok jest około 20-23 stopnie) 6. jakie dekoracje najmniej wpływają na wodę?? (chodzi mi o odczyny) Jestem początkujący i nie chce popełnić błędów... Z góry dziękuje i pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskar_3103 Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 Przeczytaj to: http://forum.superakwarium.pl/viewtopic.php?f=43&t=6354&start=0&st=0&sk=t&sd=a http://forum.superakwarium.pl/viewtopic.php?f=43&t=11210&start=0&st=0&sk=t&sd=a Życzę powodzenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atreyu Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 Konkretnie po koleji: 1. Zmienniaki plamiste/Gupiki/Bojownik -> najwięcej odmian barwnych. Do tego jakaś obsada czyszcząca otosy/zbrojniki i kirysy najlepiej. 2. viewtopic.php?f=43&t=11469 [jaki i ile] 3. Odpowiedni i świetny wybór [ale wystaje ponad akwa i pewnie będzie trzeba wyciąć otwór w pokrywie - pamiętaj o tym] 4. viewtopic.php?f=5&t=9355&p=101654&hilit [lista cieniolubnych] 5. Wystarczy spokojnie. 6. Odpowiednie kamienie ,spreparowany korzeń. Zamki/ozdoby raczej odpadają. Jak masz jeszcze pytania to pisz Link to comment Share on other sites More sharing options...