Skocz do zawartości

Akwarium wiszące ścienne


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Ostatnio przegladajac allegro w poszukiwaniu wiekszego akwarium znalazlem cos takiego http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10813319 co o tym sadzicie ? jak dla mnie wyglada to super tylko jak sie w tym beda czuly rybki? akwarium niby spoko duze i szerokie ale strasznie waskie 15cm! sa jakies rybki ktore dobrze by sie w czuly ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówię tylko co widziałem i czytałem. Widziałem takie akwarium w restauracjach, a raz w sklepie akwarystycznym na wakacjach. Spytałem się sprzedawcy czy ryby się tam nie męczą (akwarium było wmurowane pod ladę i ciągle ktoś w nie pukał specjalnie albo niechcący przy płaceniu), powiedział że nie że to idealne akwarium dla ryb spłaszczonych boczni np. skalarów i paletek. Powiedziałem że nie wydaje mi się to prawdom i że męczy pan ryby. Nagle klienci zaczęli się przysłuchiwać rozmowie, zaczął na mnie krzyczeć że nie znam się na akwarystyce i że jak nic nie kupuje to mam się wynieść.Więc wyszedłem a za mną jeden z dwóch klientów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh. Ja tam wole tradycyjne prostopadłościenne baniaczki. Żadne cudawianki - podwieszane na ścianach i płaskie niczym telewizor plazmowy, kule czy Bóg wie co jeszcze. To wymysły ludzi którym zależy jedynie na tym by zbić jak największe pieniądze a nie interesują się wcale dobrem rybek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh. Ja tam wole tradycyjne prostopadłościenne baniaczki. Żadne cudawianki - podwieszane na ścianach i płaskie niczym telewizor plazmowy, kule czy Bóg wie co jeszcze. To wymysły ludzi którym zależy jedynie na tym by zbić jak największe pieniądze a nie interesują się wcale dobrem rybek.

trafiłeś w samo sedno ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...