Skocz do zawartości

Częstotliwość karmienia.


g_stanislaw
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Naczytałem się na różnych forach, jak często karmić rybki.

Ostatnio byłem u znajomego, który od 40 lat zajmuje się akwarystyką. Że jestem zielony w tym temacie, zaczęły się pytania. Doszło do częstotliwości karmienia. I tu się zdziwiłem niewąsko. Facet na 120l akwarium sypie garść (a małej nie ma) pokarmu raz w tygodniu.

Woda czyściutka, rybki i rośliny zdrowe, woda nie śmierdzi, żadnych glonów.

Mało tego, nie stosuje CO2 ani nawozów do roślin.

Co o tym myślicie?

 

PS

Facet jest ginekologiem :) Więc może ma dar również do rybek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj oj , generalnie źle robi , garść? co z tego że rzadko karmi , jak raz jak ryba sie nażre to potem odtłuszczenie wątroby itd

ryby powinno sie karmić 1-3 razy dziennie , małymi porcjami , żeby rybki mogły zjeść w 20-40sek . pokarm powinien być różnorodny , a nie ciągle 1 płatki , 1 producent itd .. raz w tygodniu zaleca sie głodówkę aby ryby wyczyściły organizm z toksyn ;] pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to może ma jakiś dobry filtr, ale ryb sie tak nie karmi.... łatwo można je przekarmić w ten sposób. Raz na tydzień to można im głodówkę zrobić, ale nie głodować tyle czasu. Przecież biorąc na logike jak one nic nie jedzą cały tydzień to jak się później rzucają na to żarcie to aż nie zdrowo szybko połykają te wielkie ilości

:arrow:http://www.superakwarium.pl/poradnik-ak ... e-id9.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to może ma jakiś dobry filtr, ale ryb sie tak nie karmi.... łatwo można je przekarmić w ten sposób. Raz na tydzień to można im głodówkę zrobić, ale nie głodować tyle czasu. Przecież biorąc na logike jak one nic nie jedzą cały tydzień to jak się później rzucają na to żarcie to aż nie zdrowo szybko połykają te wielkie ilości

:arrow:http://www.superakwarium.pl/poradnik-ak ... e-id9.html