Matek33 Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 Witam chciałbym mieć porośnięte całe dno roślina przedstawiona poniżej jednak nie bardzo wiem jak się nazywa i jak zrobić by było nią porośnięte całe dno. Link to comment Share on other sites More sharing options...
embarrassed Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 języcznik australijski _ Potrzeba bardzo dużego oświetlenia. Min 0,6 w l ale bedzie ciężko więc lepiej 1w/l Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matek33 Posted August 12, 2009 Author Share Posted August 12, 2009 ok dzięki ale jak ja rozsiać po akwarium aby porosła całe dno kupić tyle sadzonek czy jak czy ona się sama tak rozsadzi jestem początkującym jeśli chodzi o rośliny proszę o wyrozumiałość Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrerw Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 Sadzisz w odległości 1-2cm od siebie i czekasz, aż się rozrośnie. Jak światło będzie za słabe to pójdzie do góry i nie będzie już tak ładnie wyglądała Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 To jest hemianthus callitrichoides. Przy okazji: języcznik australijski _ Potrzeba bardzo dużego oświetlenia. Min 0,6 w l ale bedzie ciężko więc lepiej 1w/l Nieprawda, to wszystko zależy od akwarium, u mnie rósł przy 0.5W/L u znajomego przy 1.5W/L wyciąga glosię do góry. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matek33 Posted August 12, 2009 Author Share Posted August 12, 2009 Wielkie dzięki. Znacie może jakiś dobry sklep internetowy gdzie można zamówić rośliny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrerw Posted August 12, 2009 Share Posted August 12, 2009 http://www.roslinyakwariowe.pl/sklep/ Link to comment Share on other sites More sharing options...