Skocz do zawartości

Dziwne zachowanie Skalara


Everest_Koniecznov
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mój Skalar dziwnie się zachowuje. Cały czas stoi w miejscu i się nie rusza (nie śpi). Myślę, że to przekarmienie, bo jadł bez opamiętania. Jestem początkującym akwarystą i nie mam pojęcia o co chodzi. Błagam o pomoc. Z góry dziękuję.

(jestem nowy na forum i nie wiem gdzie i jak się tu kierować)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dzięki. Z tego sklepu została tylko jedna ryba ale spróbuję coś porobić żeby też ona nie padła. Jeszcze raz dzięki. Tylko że ja miałem z tego sklepu jeszcze 8 Neonów Innesa, 2 Mieczyki Widlaki, 2 Gupiki Pawie Oczka(w drugim poście napisałem właśnie o jednym z nich) 2 Skalary, 2 Kiryski Albinosy. Wszystkie nie żyją. Wiesz o co może chodzić?

 

Edytowane przez Everest_Koniecznov
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyną możliwą przyczyną są pasożyty. Bo warunki w akwarium są dobre (mam cztery neony z innego sklepu, trzymają się doskonale, tak samo jak Gupik też z innego sklepu), sztucznych roślin nie mam, żwir (ze sklepu) płukany kilkanaście razy. Towarzystwo nie powinno też być przyczyną, bo Skalar (który przeżył) jest bardzo mały, kolorowe Danio też nie powinno być przyczyną, do tego Mieczyk, dwie Molinezje, trzy Gurami, dwa Gupiki, dwa Kiryski, dwa Zbrojniki, i Ramirezka. A warunki są dobre 26*C, dwa tygodnie odczekałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze sklepu mogły coś przywlec, to jedno, a dwa tygodnie to jednak mimo wszystko trochę mało na tak dużą obsadę i brak roślin. Cykl azotowy raczej się jeszcze nie domknął. Owszem, pewnie już działa, ale bankowo nie tak jak powinien.