Jump to content

Welon leży cały czas na dnie

jagodzianka1012
 Share

Recommended Posts

Słuchajcie od nie dawna mam welony tylko jeden już dawno zdechł a cały czas leżał na dnie teraz jest taka sama sytuacja z drugim welonem na początku jak kupiłam welony w akwarium miałam małe niebiesko-czerwone ryby i gupika po 3 dniach gupik zaczął jednego welona gryźć chyba pół miesiąca był gupik w słoiku i dobrze żył dzisiaj go włożyłam na chwilę żeby zobaczyć czy dalej gryzie i welon raz go ugryzł a gupik wiele razy wyciągałam gupika i teraz welon leży na kamykach i czasem popływa.

Akwarium ma na 25l

Grzałki nie włączałam przez 5 dni i światło tylko jak mój siostrzeniec chciał zobaczyć ryby i jak je karmiłam

Temperatura wody 24⁰C

Napiszcie szybko co mam zrobić

IMG_20201230_141805.jpg

Edited by jagodzianka1012

czyli:

1 gupik - samiec czy samica?

3 neonki

1 welon

Ja tam specjalistą nie jestem. W zasadzie jestem amatorem, a w akwa zamiast wody w zbiorniku mam czystą kranówkę XD i wiem jakie są tego skutki. Mogą być różne przyczyny dlaczego welon tak się zachowuje. Również miałam gupiki i samce rywalizowały o terytorium z innymi rybami. Taka ich natura. Welon prawdopodobnie zachowuje się w ten sposób bo mógł ucierpieć w walce z gupikiem. Być może mu przejdzie. Druga opcja to wiek welona. Być może jest za stary. Trzecia opcja to to że być może za mało czasu działa u ciebie grzałka i filtr, a takie rzeczy u mnie działają choćby 5 godzin dziennie. Jeśli to się nie zmieni to już nie wiem co robić. Warto poczekać na opinie specjalistów na tym forum :)

Edited by Maraverka ramireza

Jeśli nie masz nic przeciwko: