Skocz do zawartości
agus123

Rybka w prezencie.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jakiś czas temu moja dziewczyna mówiła, że chciała by mieć jakieś małe zwierzątko i wspomniała o rybce. Mam zamiar zrobić jej niespodziankę. Tylko, że właśnie. Nie znam się na rybkach zbyt dobrze i nie wiem jaką jej kupić :D. Jaki konkretny rodzaj moglibyście mi polecić? Pozdrawiam ^^.

Edytowane przez Miniu
Pisownia.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Czasami nie kupuj jej rybki w kuli. I od razu zapomnij o welonie!

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

To ma być jedna rybka czy może kilka? Jak duże planujesz akwarium?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Rybka to słaby prezent. Chyba ,że dziewczyna nie do myśli się co chcesz jej kupić widząc dojrzewajace akwarium. Tak z miesiąc dobrze poczekać z wpuszczeniem ryb a sądząc po treści twojego wpisu to ma być niespodzianka.

Wysłane z mojego HTC Desire 610 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Kup jej kwiaty ,czekoladki ,a jak chce rybkę to ją zaproś na dobrą rybę do restauracji .

Kupowanie zwierząt na prezent to głupota delikatnie mówiąc , bo to chwilowy zachwyt a za tydzień dwa prezent przestaje się podobać i ląduje ....

Tym bardziej, że bladego pojęcia nie ma o akwarystyce .

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Zwierzę na prezent = jak się znudzi ląduje zwykle wywalone na pewną śmierć.

Chcesz jej zrobić prezent związany z akwarystyką? Polecam "Akwarium. Kompendium dla początkujących i zaawansowanych" autorstwa Pawła Czapczyka. Wpierw wiedza jak się tym zajmować, potem zwierzę.

• Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Od siebie mogę dodać że kupując dziewczynie rybkę dajesz jej też dodatkowy wydatek i to nie mały. 

Sama mam 1 rybkę i kilka ślimaków w akwarium 25 litrowym i na początku liczyłam na koszty do 200zł, tymczasem po 8 miesiącach wyszło mi ok 3 razy tyle.

• Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź