Skocz do zawartości

Prezent dla dziewczyny stało się hobby


Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem nowy na forum i zielony z życiem w akwarium. Wszystko zaczęło się od pomysłu mojej dziewczyny by mieć rybki nawet w kuli (kiedyś słyszałem, że rybki w kuli głupieją) więc wybrałem się do sklepu zoologicznego po sprzęt. Akwarium dostałem w spadku, której jest na zdjęciu. Kupiłem grzałkę, termometr, napowietrzenie z filtrem, żwirek (przepłukałem go 5 razy tak jak pani w sklepie kazała).

Akwarium umyłem zalałem wodą podłączyłem sprzęt dodałem uzdatniaczy jakie Pani mi poleciła stosuje się do etykiety i pracowało to tak 4 dni. Piątego dnia dodałem żwirek wsypując go do wody, który zamącił mi wodę (wczoraj oglądałem na yt, że to był błąd) po dniu trochę zrobiła się klarowniejsza ale to nie jest taki efekt jaki chciałbym uzyskać. Szóstego dnia wpuściłem parkę gupików i małego glonojada.

Na tą chwilę chce wszystko zrobić jeszcze raz z waszą pomocą, dodać roślinki (myślę nad in-vitro z plantagarden) jakieś kamienie lub drewno choć mam nietypowe akwarium, które myślę zmienić na prostokątne, a najważniejsze przygotować wodę by była idealnie przejrzysta i aby rybki miały w niej jak najlepiej.

Obsada, musi być glonojad (podoba mi się on strasznie) + inne rybki które "będą" mojej kobiety ;)

 

Jeżeli macie pomysł na moje sześciokątne akwarium słucham propozycji.

Dzięki za pomoc i pozdrawiam

 

post-24737-0-16189500-1488543064_thumb.jpg

post-24737-0-87617500-1488543068_thumb.jpg

post-24737-0-81893400-1488543071_thumb.jpg

post-24737-0-84546600-1488543074_thumb.jpg

post-24737-0-63300400-1488543078_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Niestety na początku najpierw się zadaje pytania a później idzie do sklepu. Przykre to jest ale prawda jest taka, że w sklepach sa ludzie, którzy chcą tylko sprzedać produkty i tyle. W tym przypadku jest niestety tak samo.