Skocz do zawartości

Pingwin.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam akwarium o wymiarach:Długość 48c szerokość 38 wysokość 40cm pH i parametrów wody nie mierzylem ponieważ nie posiadam jeszcze do tego sprzętu. 

Narazie orientacyjnie chciałem zapytać o obsadę. Oczywiście w akwarium jest filtr i grzałka. Podłoże to w połowie piasek a w połowie drobny żwirek. Czy obsada w poniższym skladzie jest dopowiednia? 

 

 

1x bojownik syjamski ewentualnie plus jedna samica 

2x Prętnik Karłowaty lub ramireza

10x Neon Innesa 

 

I mysle cos na dno. Co byscie polecili, kiryski czy otoski beda odpowiedniejsze do tego litrażu?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie czytałem i wydaje mi sie że powinno być ok tylk zamiast innesa powinienem dać neon zielony. Jestem początkujący i mogę sie mylić dlatego prosił bym was, bardziej doświadczonych kolegów o pomoc i poradę. Zależy mi na bojowniku, chciał bym do niego dobrać obsade, nie do końca wiem jakich ryb nie lubi a nie chcę żeby się męczyły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież prętnik to 8-centymetrowe, nerwowe bydlę. Jak sobie go wyobrażasz w takim akwarium? Ramirezy tak samo - gdy dobierze się para (bo parę dobiera się ze stada, a nie łączy na siłę - sukces jest równie gwarantowany, co kojarzenie na siłę pary ludzi), będzie po bojowniku. W dodatku Ramirezy to ryby delikatne, kopiące w dnie - wymagają dobrze dopasowanych warunków.

 

Wpierw zbadaj swoją wodę, potem myśl jakie ryby dopasować. Na początek zabawę z dostosowywaniem parametrów lepiej odpuścić, będziesz mieć inne zmartwienia na głowie.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.