Skocz do zawartości

Jaki zestaw CO2 dla laika?


qrazer
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Jaki byście polecili mi zestaw CO2 do akwarium 63 litrowego? Jestem kompletnym laikiem i nie mam zielonego pojęcia co taki zestaw powinien zawierać oraz na co zwrócić uwagę? Możecie polecić coś konkretnego? :)

 

Pozdrawiam

 

EDIT

 

Czy CO2 zapobiega chodź w części powstawaniu glonów?

Edytowane przez qrazer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy takiej kasie ja kupilbym butlę. Z butli masz stałą dawkę CO2 czego o bimbrowni nie można powiedzieć. Koło butli jest mniej zachodu z obsługą nie musisz bawić się w zacier pilnowanie drożdży itd. Jedynie warto mieć miejsce w miarę blisko gdzie napelniaja od ręki lub po jakimś czasie dokupić drugą taką samą butlę.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak 400 setki to proponuję

http://allegro.pl/zestaw-co2-classic-exclusive-z-butla-2-1l-planta-i5153167555.html

 

Mam tak   sam zestaw tylko ze exclusive z elektrozaworem którego i tak nie używam .Jak byś się zdecydował  to moja rada taka  : zainwestuj w dobry  dyfuzor co2 ,albo atomizer ten z zestawu to dno totalne  tak samo jak licznik bąbelków i zaworek zwrotny .Polecam plastikowe dużo bardziej praktyczne (nie pękną z byle powodu)

 

Elektrozawór ci zbędny bo co2  lepiej podawać 24/24h mniejsze skoki ph

 

Popatrz na OLX  czesto ludzie  sprzedają używane zestawy za śmieszne pieniądze ,najważniejsze abyś dorwał tanio butle ,sprawną z legalizacją  reszta to groszowe sprawy.

Edytowane przez raiders
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach