Draco Posted October 9, 2015 Share Posted October 9, 2015 (edited) Witam, na wstępie powiem iż, jestem początkującym akwarystą. Założyłem krewetkarium, i mam kilka pytań, czy mogę stosować bez obaw takie preparaty jak esklarin, bacto-active, nie będa miały te preparaty jakiegoś negatywnego wpływu na krewetki ??, oraz jeszcze jedno pytanko, czy mogę, i jaką ewentualnie rybkę, rybki wpuścić do krewetek aby akwa stało się bardziej żywsze, czy mogę dołożyć np kiryski ??. Mam akwa 25L wiem wiem nie jest to gigant. Wiem, że można dodać ślimaki, jaki gatunek polecacie ?? Z góry dzięki za odpowiedź. Edited October 9, 2015 by Krzysiek1702 Pisownia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psyho39 Posted October 9, 2015 Share Posted October 9, 2015 Kiryski odpadają przy tak małym zbiorniku. Jakie krewetki chcesz hodować i po co chcesz stosować te preparaty?Jeżeli chodzi o ślimaki to możesz dać zatoczki albo świderki.I nie "akwarystom" się pisze tylko " akwarystą". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dhuz Posted October 10, 2015 Share Posted October 10, 2015 Eh, odpuść ryby w tej wielkości zbiorniku. Poczekaj, aż krewetki się rozmnożą, to będziesz mieć więcej akcji - wszelkie ryby tylko to utrudnią. Ze ślimaków osobiście mogę polecić zatoczki i rozdętki - jeśli nie przekarmisz krewetek, to nie będziesz się zmagać z plagą mięczaków. Esklarin to raczej do uzdatniania wody do podmian, a bacto-active w już dojrzałym zbiorniku moim zdaniem zbędny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...