Skocz do zawartości

Zestaw dla początkującego


Keldorn
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
To mój pierwszy post (temat) na tej stronie, więc proszę o wyrozumiałość i cierpliwość do mojej osoby. Do rzeczy: żona wpadła na pomysł, żeby dodać mieszkaniu uroku w postaci akwarium z rybkami (nie za dużo rybek i nie za duże rybki, byle były kolorowe - podobały jej się neony, pawie oczka itp.). Fakt faktem, że zawsze chciałem mieć coś takiego, ale nigdy w sumie się do tego bardziej nie zmobilizowałem. Oczywiście jestem zupełnie zielony w tym temacie, więc prosiłbym o poradę. Znalazłem na allegro zestawy z "full wyposażeniem" (w opisie aukcji powinna być jeszcze grzałka 50W z termostatem i kontrolką działania, bo pytałem sprzedawcy czemu jej brakuje - powiedział, że podczas wystawiania przypadkiem pominął - na innych jego aukcjach jest w opisie) i teraz mam pytanie, czy jeden z tych zestawów byłby wystarczający pod względem jakościowym oraz pod względem wyposażenia dla kogoś tak początkującego jak my. Z góry dziękuję za pomoc.

http://allegro.pl/akwarium-60-profil-pok-mata-ska-full-wyp-gratisy-i5294974486.html

http://allegro.pl/akwarium-72l-profil-pok-mata-zwir-full-wyp-gratisy-i5294952426.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z gotowymi zestawami akwarystycznymi jest jak z gotowymi zestawami komputerowymi, nie opłaca się ;) Może i cena jest atrakcyjna, ale w środku masz śmieci ;)

Dużo lepiej jest wszystko skompletować samemu (lub z forum :)). Ewentualnie akwarium z pokrywą, jeśli nie chcesz belki lub własnej pokrywy / innego światła.

 

Powiedz ile możesz maksymalnie przeznaczyć miejsca na akwarium (im większe tym mniejsze problemy na starcie i więcej możliwości) i ile pieniędzy. Na pewno uda się dobrać dobrej jakości sprzęt ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach