Skocz do zawartości

Szafka akwariowa. Czy wytrzyma ?


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem tu nowy a moje imię brzmi Adrian. Odnośnie wielkich baniaków jestem laikiem. Przez ostatni roku użytkowałem sobie akwarium 25 L
Do czasu kiedy skończyłem szkołę i znalazłem pracę. Nadszedł czas wypłaty a w tych momentach powinni mi zabraniać dostępu do allegro... No i stało się
"Kup Teraz" nowiutki tank 240 l + pokrywa 2x30w + filtr aqua nova 1500 + grzałka aquael gold 300 w. Wszystko pięknie do momentu kiedy kurier zaczynał przywozić mi to pod domek. Ekscytacja na maxa, nie czułem się tak nawet przy kupnie auta. Postawiłem to wszystsko w pokoju i stoi tak do dziś jedynie rozpakowane. Zrodził się problem. Na czym ja to postawię ? I właśnie z tym pytaniem przyszedłem do was.
Przedstawię Wam wydziergany w paint'cie projekt a wy mi swoje opinie
wytrzyma lub nie , gdzie dać wzmocnienia gdzie jest ok

Kolor czerwony to wzmocnienia które opatentowałem ja
kolor zielony to oryginał, szary to blaty (oryginalne) a niebieski to blat osb minimum 25 mm wykonany z płyty osb Wink Szafki wykonana z płyt 16-17 mm w oryginale

za odpowiedź z góry dziękuję

aha i wypadało by dodać iż lewa szafka ma 60 cm a prawa 80 (w lewej będą szuflady a w prawej filtr) dwie razem z sobą zostaną skręcone


przeglądałem google, czytałem fora i nadal nic nie wiem

post-22434-0-73909800-1423862202_thumb.jpg

post-22434-0-30456200-1423862205_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor