pianista Posted November 8, 2014 Share Posted November 8, 2014 Witam. Jestem początkującym akwarystą. Właśnie założyłem nowy zbiornik 54L. W związku z tym mam pytanie do doświadczonych już akwarystów. Jakie rybki widzielibyście w moim awarium? Czekam na propozycje. Załączam zdjęcia "akwenu" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick1234 Posted November 8, 2014 Share Posted November 8, 2014 Ryby dobiera się po sprawdzeniu paramerów wody, po tym jak akwarium dojrzeje czyli za ok 3-4 tygodnie (poczytaj o cyklu azotowym). Po tym czasie załóż temat w dziale Obsady zbiorniów na podstawie http://forum.superakwarium.pl/topic/1063-zanim-za%C5%82o%C5%BCysz-nowy-temat-przeczytaj/ . Teraz jedyne co można powiedzieć to,że nie nadają się do Ciebie żadne ryby wymagające piachu na dnie np. kirysy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
daria Posted November 8, 2014 Share Posted November 8, 2014 Muszę przyznać, że jak na początkującego akwaryste baniaczek bardzo ładny. Jenak poczytaj o dojrzewaniu akwarium. Potem zmierz parametry wody i dopiero wtedy dobieraj pod nie ryby. Szkoda, że na dnia nie masz piasku. Wiele ryb dennych go wymaga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pianista Posted November 8, 2014 Author Share Posted November 8, 2014 Dziękuję bardzo za rady. Pozostaje mi jedynie cierpliwie czekać, aż zbiornik dojrzeje Muszę przyznać, że wystrój akwarium zawdzięczam ogromnemu źródłu inspiracji jakim jest internet. Sam jestem zaskoczony efektem finalnym. Brakuje jedynie rybek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...