Jump to content

[200l] Towarzyskie

Arkadiusz_16
 Share

Recommended Posts

24194958258197143782.jpg52961975113177353633.jpg

Witam, 

nazywam się Arek, akwarium 70 l miałem od lutego, miesiąc temu powiększyłem zbiornik do 200l. Dużo czytam, ale nadal uważam, że jestem zielony:)

Filtr Fluval U4 - wiem, powinienem też mieć kubełek, ale jest to niemożliwe

Oświetlenie 2x30W T8/865 + 1x24W T5/865

Ryby - zdaję sobie sprawę, że akwarium jest przerybione:

Neon Innesa x15

Kirys albinos x4

Kirys pstry x1

Kirys spiżowy x1

Skalar x5

Zbrojnik x2

Razbora klinowa x4

Razbora galaxy x2

Otosek x7

Kosiarka x2

Danio x2

Rośliny:

Nużeniec

Anubias

Gałęzatka

Żabienica

Kryptokoryna

Nawóz BlueLine, ale znacznie mniej niż podaje producent. 1 dawka makro i mikro co 2 dni. Węgiel w płynie blueLine 1 dawka na dobę. 

Proszę o rady i opinie:) 

Edited by Arkadiusz_16

Wizualnie tragedii nie ma. Sztuczna grota z lewej strony korzenia do wyrzucenia. Na Twoim miejscu dałbym tło o jednolitym kolorze. Przydałoby się też coś żeby zakryć dość bardzo rzucający się w oczy sprzęt. Druga sprawa, że w takim litrażu bardziej wskazany byłby filtr kubełkowy - przemyśl to jeszcze raz. Masz też dość sporo światła co przy posiadanych roślinach jest zbędne - 2x30W w zupełności wystarczy.

A teraz trochę mniej przyjemnie: akwarium nie dość, że przerybione to masz ryby o różnych wymaganiach. Żeby uporządkować tą kwestię konieczne są testy.