Arkadiusz_16 Posted October 29, 2014 Share Posted October 29, 2014 (edited) Witam, nazywam się Arek, akwarium 70 l miałem od lutego, miesiąc temu powiększyłem zbiornik do 200l. Dużo czytam, ale nadal uważam, że jestem zielony:) Filtr Fluval U4 - wiem, powinienem też mieć kubełek, ale jest to niemożliwe Oświetlenie 2x30W T8/865 + 1x24W T5/865 Ryby - zdaję sobie sprawę, że akwarium jest przerybione: Neon Innesa x15 Kirys albinos x4 Kirys pstry x1 Kirys spiżowy x1 Skalar x5 Zbrojnik x2 Razbora klinowa x4 Razbora galaxy x2 Otosek x7 Kosiarka x2 Danio x2 Rośliny: Nużeniec Anubias Gałęzatka Żabienica Kryptokoryna Nawóz BlueLine, ale znacznie mniej niż podaje producent. 1 dawka makro i mikro co 2 dni. Węgiel w płynie blueLine 1 dawka na dobę. Proszę o rady i opinie:) Edited October 29, 2014 by Arkadiusz_16 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miniu Posted October 29, 2014 Share Posted October 29, 2014 Wizualnie tragedii nie ma. Sztuczna grota z lewej strony korzenia do wyrzucenia. Na Twoim miejscu dałbym tło o jednolitym kolorze. Przydałoby się też coś żeby zakryć dość bardzo rzucający się w oczy sprzęt. Druga sprawa, że w takim litrażu bardziej wskazany byłby filtr kubełkowy - przemyśl to jeszcze raz. Masz też dość sporo światła co przy posiadanych roślinach jest zbędne - 2x30W w zupełności wystarczy. A teraz trochę mniej przyjemnie: akwarium nie dość, że przerybione to masz ryby o różnych wymaganiach. Żeby uporządkować tą kwestię konieczne są testy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarekB Posted October 29, 2014 Share Posted October 29, 2014 (edited) Skalar, Zbrojniki i Danio do oddania.Ja tam jeszcze chyba molinezję widzę. Edited October 29, 2014 by darekbart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...