Jump to content

Rybki które idealnie ze sobą współgrają

Recommended Posts

Witam,

Chce założyć małe 50l akwarium. Czytałam jakie roślinki, żwirek i rybki kupić ale nie było tam nic konkretnego. Chciałabym, żeby akwarium cieszyło oko jakieś kolorowe kamyczki itp a jednocześnie nie chciałabym, żeby rybki źle się czuły w takim otoczeniu. Jakie rybki polecacie kupić? Nie chce żeby zżerały się nawzajem ;) Fajnie byłoby gdyby były kolorowe. Bardzo podobają mi sie rybki danio. Macie w Warszawie jakiegoś poleconego sprzedawce, sklep gdzie takowe dostane? Prosze o pomoc, gdyż w tym temacie jestem całkowicie zielona. Plus co jeszcze przyda mi się do akwarium jeśli wraz z akwarium dostanę: termometr, siatke do rybek, filtr 200Lh, pianke pod akwarium, żwirek akwariowy oraz fototapete. Może wyślecie zdjęcia swoich akwarium? Będe bardzo wdzięczna za jakiekolwiek rady! :wub: 

Edited by Cosmooopolitan

jakieś kolorowe kamyczki

Żadne sztuczne ozdoby nie powinny się znaleźć w akwarium. Powinniśmy dawać do akwarium tylko naturalne dekoracje. Powiiniśmy starać się, aby akwarium jak najbardziej odzwierciedlało naturalne środowisko ryb. 

podobają mi sie rybki danio

Danio potrzebują akwarium min. 80cm długości. 

filtr 200Lh

Filtr to pewnie jakiś chińczyk. Do 50l będzie stanowczo za słaby.  Filtr to serce akwarium i nie wolno na nim oszczędzać. Sprzęt do akwarium lepiej skompletować samodzielnie, nie warto bawić się w zestawy. 

Może wyślecie zdjęcia swoich akwarium?

Forumowa galeria stoi otworem.  http://forum.superakwarium.pl/forum/14-s%C5%82odkowodne-i-morskie/

Jakie rybki polecacie kupić?

Aby określić jakie rybki możesz mieć musisz opisać akwarium i podać parametry wody (testy na pH, gH i kH). Skorzystaj z tego http://forum.superakwarium.pl/topic/1063-zanim-za%C5%82o%C5%BCysz-nowy-temat-przeczytaj/

Poczytaj również to. http://forum.superakwarium.pl/forum-27/announcement-4-ciekawe-tematy-zajrzyj-koniecznie/