Skocz do zawartości

Nieszczelność filtra


michalk88
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Wczoraj zauważyłem nieszczelność we filtrze. Zrobiła się niestety w mieszkaniu kałuża. Dotyczy to filtra Aqua Nova NCF-600. Na podanym zdjęciu pokazuję czerwonym kólkiem, gdzie się zbiera woda (pod uchwytami mocującymi i spływa po kubełku, a dokładnie to tylko pod dwoma sąsiadującymi, jakby po jednej ścianie fkubełka):

http://zapodaj.net/33de0018c5ec0.jpg.html

Jeśli ktoś ma jakiś pomysł, co zmieniać, gdzie szukać przyczyny, to bardzo proszę o pomoc, bo może to kwestia jakiejś jednej uszczelki albo coś niewielkiego, ja jestem zielony w tych tematach. Lada moment kończy mi się na niego gwarancja, a jeśli byłoby to coś drobnego, to szkoda wysyłać i opłacać.

Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otwórz go, ściągnij główną uszczelkę (uszczelka głowicy), wyczyść rowek pod nią (np czymś takim jak szczoteczką do zębów), wyczyść krawędź łączącą w "kuble", uszczelkę wytrzyj dobrze do sucha sprawdź czy nie jest naderwana, jak wszystko z nią ok, posmaruj wazeliną (taką zwykłą) załóż i zamknij kubeł,.

Jak to nie pomoże to czeka Cię wymiana uszczelki.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otwórz go, ściągnij główną uszczelkę (uszczelka głowicy), wyczyść rowek pod nią (np czymś takim jak szczoteczką do zębów), wyczyść krawędź łączącą w "kuble", uszczelkę wytrzyj dobrze do sucha sprawdź czy nie jest naderwana, jak wszystko z nią ok, posmaruj wazeliną (taką zwykłą) załóż i zamknij kubeł,.

Jak to nie pomoże to czeka Cię wymiana uszczelki.

Ufff, dzięki, oby to tylko sprawa uszczelki, bo to grosze przy cenie filtra:)

Dzięki i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach