Jump to content
Sign in to follow this  
logitech

Aquael Minikani 120

Recommended Posts

Witam
Takie moje pytanie, czy dobry zakup zrobiłem kupując filtr Aquaela Minikani 120?
Mam akwarium 112L z dużą ilością roślin natomiast z chwilowo z samymi kiryskami spiżowymi(planowo jest stadko małe ok 7szt małych kąsaczowców np neony)?
Wiele jest opinii że filtr jest za mały, czyżbym zrobił feralny zakup?  

Moim zdaniem przy małej obsadzie ten filtr jakoś sobie poradzi chociaż szału nie będzie. Sam posiadam taki filtr w 30l :) co prawda chodzi na jakieś 60% swoich możliwości, przyznam, że lubię mieć nadfiltrację. Jestem z niego zadowolony. Planuję zmianę akwa na 54l i ten filtr właśnie tam będzie wykorzystany. Co prawda nie mam doświadczenia z innymi kubełkami ale z tego co czytałem i wypytywałem to max dla niego to 72l.

No ok czy  przy obsadzie którą planuje ten filtr wyrobi ? Mogłem zamówić z mocniejszą pompą ale też nie chce mieć pralki w akwarium. 

Wyrobi :) Szczególnie, że masz mieć tam dużo roślin. Możesz też dać trochę więcej podłoża, o jakieś 3 cm więcej niż zwykle dla równowagi biologicznej, jednak nie jest to konieczne.
EDIT:
Ewentualnie dodasz jakiś mały mechanik i git malina przy takiej obsadzie :D

Edited by Kamil123

Polecam dołożyć trochę i kupić midikani.

Już niestety pompuje w moim akwarium wodę, muszę się zaopatrzyć w deszczownie której niestety nie było w zestawie:/

Oczywiście że nie, zresztą mi nie chodziło o deszczownice i o pieniądze tylko o sam filtr. 

Więc mam już dwie sprzeczne odpowiedzi kamil123 twierdzi że przy takiej obsadzie będzie ok natomiast włóczykij wręcz przeciwnie. Zaczynam się gubić.