Jan Dzban Posted September 4, 2014 Share Posted September 4, 2014 Witam. Rybki urodziły się dziś w akwarium ogólnym i nie mam pojęcia jak je karmić. Cała ekipa siedzi, wraz z rodzicami, w kącie przy dnie. Nie mam za bardzo pomysłu jak im pokarm dostarczyć. Jak nasypię na powierzchnię to ten się rozpływa po całym zbiorniku. Ręke mam do nich wsadzić? No nie mam pojecia. Macie jakieś sposoby? Jak tak to pomóżcie. Z góry dzięki za podpowiedzi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick1234 Posted September 4, 2014 Share Posted September 4, 2014 Nie mam doświadczenia z tymi rybami ale z tego co wiem to po wykluciu młode przez kilka dni wchłaniają pęcherzyk żółciowy i to jest ich pokarm. Poczytaj o hodowli, może ktoś kto je hodował się wypowie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pley Posted September 4, 2014 Share Posted September 4, 2014 Karmienie rozpoczynamy gdy woreczek żółtkowy zostanie wchłonięty przez narybek. Następuje to pare dni po wykluciu, a wraz z tym młode rozpoczynają pływać, unosić się z podłoża.Młode najlepiej karmić strzykawką i odpowiednio długim wężykiem akwarystycznym nałożonym na w/w strzykawkę. Pokarm wypuszczamy niemalże pod pyski młodym. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Dzban Posted September 4, 2014 Author Share Posted September 4, 2014 Pley - chwała Ci za podpowiedź. Dzięki serdeczne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmarc Posted September 9, 2014 Share Posted September 9, 2014 Poczytaj o hodowli artemii - po 36h masz doskonały pokarm dla takich maluchów. Można też kupić rozdrobniony pokarm suchy, opadający na dno, jednak traktowałbym go jedynie jako alternatywę. Ja narybek karmiłem bezpośrednio ze strzykawki, "wsadzając rękę" jak zasugerowałeś . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...